2777
2789
عنوان

کسانیکه

38 بازدید | 0 پست


سلام به همه من دهم مهر دوتا جنین انتقال دادم پریودام منظمه واصولا باید ٢١پریود میشدم علائم پریود رو روز قبلش زیاد داشتم دل درد کمر درد وچند روز قبلش هم حالت تهوع و سرگیجه وسر درد که البته الانم سر درد رو دارم


آمپول پروژسترون میزنم


الان گاهی اوقات زیر دلم درد میکنه کمر هم گاهی ولی دردش کمتره تنگی نفس دارم سینه هام به هیچ وجه درد نمیکنه دوبار پنج روز پیش ودو روز پیش بی بی چک زدم منفی بوده دوشنبه وقت آزمایشمه خیلی خیلی استرس دارم پریود بشم کمکم کنید این علائم بارداری هست یانه؟شما که از این طریق باردار شدید علائمتون رو میگید🙏🙏🙏

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز