2777
2789
عنوان

برنج بیااین

69 بازدید | 12 پست

اولین باره درست کردم

الان آبکشش کردم ولی نمیدونم بعدش چیکار کنم😢😂

الان برنج رو بزارم دم بکشه همینطوری؟

روغن رو کی داغ کنم؟ رغن مایع باشه؟

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روغن بریز کف قابلمه داغ که شد یه تکه نون بزار بعد برنج بریز

نه نمیخوام ته دیگ بزارم

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

کف قابلمه یکم روغن بریز برای  ته دیگ نون بذار بعد برنج رو بریز تو قابلمه روش دو سه تا سوراخ بزن آب روغن بریز روش و دم بذار

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

روغن بریز کف قابلمه داغ که شد برنج رو بریز و در قابلمه رو بذار ۴۰ دقیقه با شعله کم دم بکشه

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

کف قابلمه روغن بریز ،نون بنداز اگه هم ته دیگ نمیخوای ، آب و روغن بریز کف قابلمه . بعد برنجی ک شستی رو بریز تو قابلمه از دور قابلمه جمع ش کن . شعله پخش کن بزار روی گاز ، در قابلمه رو بزار ، یکم زیر گاز و زیاد کن تا بخار کنه

بعد که بخار کرد زیرش و کم کن بزار بپزه

نه نمیخوام ته دیگ بزارم

پس همینجور روغن بریز کف قابلمه و برنج و بریز و آب روغن بده روش دم بذار

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

روعن داغ کن ته دیگ بزار بعد برنج رو بریز یه نصف فنجون آب بریز بزار دم بکشه آخر سر که خواستی بخوری رو ...

ته دیگ نمیخوام بزارم..

ولی همچنان نصف فنجون آب بریزم درسته؟

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

ڭفتی برنجبرنج ما 10 کیلو خراب شده طارم اگه نصف قیمت بزارم دیوار کسی میخره?برا طیور

چجوری شده یعنی؟

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

نمیدونم انگار از این کرم ریزا زده

بذار یه جا که آب و آفتاب مستقیم نبینه(بالکنی جایی)خودشون میزن

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش