2777
2789
عنوان

نظرتون؟؟؟؟

231 بازدید | 32 پست

خانم هااااا 

ما  خونمون كه بزرگتره و از اول قرار بود بريم اونجااا الان امادس 

از طرفي دوماهه امدم اينجاا و كوچيكه جام

حالا همسرم ميگه و اصرار داره بريم اونجاااا 

اخه من چطور ببندم دوباره ببرم اونجا وسايل رو 

ب نظرتون چيكار كنم؟؟؟

اصن حوصله ندارم وسايل حمع كنم 

😒😒😒😒

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من بسیار در اثاث کشی تنبلم نمیتونم جمع و جور کنم خونه الانم کوچیک به راحتی میتونم برم خونه بزرگ اما حس جمع کردن ندارم😣

هیچ کس متوجه نمیشود بعضی افراد چه عذابی را تحمل می کنن تا عادی و خونسرد به نظر بیایند......جهالت بیشتر از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!!!
خودمم دوس دارم اماااا اخه چطور جمع و جور كنم 😐 اخه زشت نيس نميگن زرتي بلند شد😬

نه به بقیه چه ربطی داره همونطور که الان داری تایپ میکنی و پست میذاری خونه روهم همینطور جمع کن  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792