خسته شدم از دست پدر مادرم
خیلی بی منطق آن
داغونم کردن افسرده ام کردن
احترام همه دارن زشته ناراحت میشه
به من میرسه نه
میگن چرا اعتماد به نفس نداری از فلانی یاد بگیر
فلانی پدر مادرش چطوری باهاش رفتار کردن
شما همیشه غرورم شکوندین
حرف دلم نمیزنم میگن چرا نمیگی میزنم دعوا داریم تو فلانی تو افسرده شدم از دستشون
حلالشون هیچ وقت نمیکنم هیچ. وقت
چون همیشه باید به خاطر بقیه ناراحت نشن چیزی نمیگفتم
الان میگن چرا بلد نیستی حقت دفاع کنی
راحت جلو دیگران آدمو خرد میکنن
انقدر غرور دارن حتی با خودشونم درست رفتار نمیکنن منظورم زن و شوهری هست
کاش میشد رفت یه جای دیگه یه شهر دیگه😭😭😭😭