لیلا7070 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/18 تعداد پست: 3386 عنوان گلو درد 52 بازدید | 4 پست سلام خانما میشه بگید چه میوه و اب میوه هایی خوبه و غذاممنون میشم كجاست؟ كي؟ كسي كه بشه به تنهايي ترجيحش داد. 1403/06/17 | 03:09 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39314 آبمیوه های طبیعی همشون خوبنولی دمنوش بخوری باعسل بهتره پودر گیاهی روتارین عالیه صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
گوربه_کوچولو عضویت: 1402/05/16 تعداد پست: 1067 وای من خودم داشتم میمردم از گلو درد عفونتم کرده بود تنها پیزی که خوبم کرد این بود شیر رو میزاری میجوشه توش عسل و زرد چوبه میریزی و گرم میخوریش هر چقد بخوری فایده داره عفونت گلومو دوروزه از بین برد کاملا
گوربه_کوچولو عضویت: 1402/05/16 تعداد پست: 1067 پودر گیاهی روتارین هم عالیه شبا قبل خواب ولی شیر و عسل و زرد چوبه اثرش بیشتره
سهیلاگلزارم عضویت: 1401/12/17 تعداد پست: 49025 تنها چیزی ک میخورم نشاسته هست سریع عفونت و گلو درد رو خوب میکنه ...میتونی فرنی بدون شکر هم بخوری روزی لباسی خواهی خرید که مرگ در ان اتفاق میفتد بی آنکه بدانی......