2777
2789
عنوان

مدیریت یا میکرو

104 بازدید | 4 پست

دوستان تروخدا کمک مدیریت بازرگانی یا مالی بهتره یا میکروبیولوژی لطفاا

می روند ؟!فدای سرتمیمانند؟خوش به حالشان که لحظه هایشان با تو ثبت می‌شود!....آسمون همیشه متعلق به توئه،این تویی که انتخاب می‌کنیمثل یه پرنده پرواز کنی یا مثل یه ستاره بدرخشی ✨

مدیریت

یک عدد عاشقِ نودل هستم😋🍜 اگه تاحالا نودل نخوردی یا بنظرت خوب درست نکردی بگو دستورشو برات بفرستم🤗💙 خانوم سردفتر آینده😍📚 یکی از شانسای زندگیم این بود که شمال به دنیا اومدم🥲🌿 تو زمینه های زبان انگلیسی، ناخنکاری، شمع سازی، سنگ مصنوعی، کیک پزی و معرفی کتاب میتونم راهنماییت کنم🤓💁🏻‍♀️ تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است  من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🙃   (🦁🔥)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792