123gandomi مدیر استارتر عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 17 عنوان شیرخشک 55 بازدید | 5 پست سلام خوبین دخترم رفلاکس پنهان فکر میکنم داره چه شیرخشکی مناسبه براش علائمشو ک داره شیر خشک هیپ ۱ یا سمیلاک کدوماش خوبه هم وزن بده هم برا رفلاکس اون سمیلاگی که تو داروخونه هاست یا اون خارجیش وزنشم کمه بد شیر میخوره تورخدا جواب بدین 1403/06/16 | 16:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
123gandomi مدیر استارتر عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 17 باید ar بدی اخه میگن هیپ برای رفلاکسی ها خوبه با سمیلاگ کامفورت
سوگلی1395 عضویت: 1403/06/01 تعداد پست: 3247 اخه میگن هیپ برای رفلاکسی ها خوبه با سمیلاگ کامفورت بزن نت شیرهای مارک ar
nazninpoi عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 12597 عزیزم بهتره برید دکتر ولی شیر خشکایی ای ار مخصوص رفلکسه نان یا ببلاک ای ار شیر خشک هیپ گرونه بچه هر سه روز یک قوطی میخوره هزینش زیاد میشه