چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
عزیز دلم لتروزول قرصی برای نازایی است،،و برای افرادی استفاده میشه که با کلومیفن نتیجه نگرفتن و درمان تخمدان پلی کیستیکه،،و گاهی کمک به پسردار شدن میکنه،،اصلا بدون اجازه پزشک نخور که کلی عارضه داره
الکی نخور هزار جور عوارض داره برای کسایی که مشکل تخمک گذاری دارن تجویز میشه
گاهی گمان نمی کنی ولی خوب میشود، گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود، گاهی بساط عیش خودش جور میشود، گاهی دگر تهیه بدستور میشود، گه جور میشود خود آن بی مقدمه، گه با دو صد مقدمه ناجور میشود، گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است، گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود، گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست، گاهی تمام شهر گدای تو میشود، گاهی برای خنده دلم تنگ میشود، گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود، گاهی تمام آبی این آسمان ما، یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود، گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود، از هرچه زندگیست دلت سیر میشود، گویی به خواب بود جوانی مان گذشت، گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود، کاری ندارم کجایی چه میکنی، بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود.
ما 6 ماهه برا نی نی اقدام کردیم ک ی بار خرداد سقط زیر ماه داشتم خود ب خودی.. امروز ک رفتم دکتر سونوی مال موقع سقطمو دید و گفت مشکلی نداری و فقط برام قرص لتروزول نوشت ک از امشب ک شب سوم پری هست تا هفتم (شبی یدونه) استفاده کنم و گف از شب یازدهم اقدام داشته باشم ی شب درمیون. و ماه بعد اگه باردار نشدم برم باز پیشش..
سوالم اینه ک چرا بهم آمپول و قرص کلومیفن اینا نداد هیچی؟؟؟ ینی مصرف همین ی قرص کافیه؟ خطری نداره ب نظرتون؟ :(