بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بزن بیخیال یک ماه کلا هرروز که نوکش درمیاد باتیغ صاف کن یه کلاه گیس کم پشت بخر بزارسرت باشال حالا که زدی این یک ماه هم روش اینجوری جون میگیره وگرنه باسه چهاربارزدن پرنمیشه منم زده بودم یه ماه پشت هم الان خیلی بهتره
راستش من بیماری خود ایمنی دارم همین باعث شده موهام چرب بشه وریشش سست.. کم پشت.. دیگ کوتاه کردم دیگ نمیخام بلند کنم همون یک سانت برام بسه عین پسرا امیدی به خوب شدنش ندارم