jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 عنوان کمککککک پلیززز 82 بازدید | 12 پست یه نفر نیست توی انتخاب رشته از طریق سوابق تحصیلی به منکمک کنه؟بگه باید چیکار کنم و اینا صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️ 1403/06/15 | 11:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 منم میخوام با سوابق برم ولی نمیتونم معدل رو ویرایش کنم باید بری تو سایت سنجش قسمت انتخاب رشته اول باید معدل رو ویرایش کنی تازه یه تاپیک زدم کسی جواب نمیده🥲بنظرت خود سنجش معدل رو ویرایش میکنه یا نه؟
jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 منم میخوام با سوابق برم ولی نمیتونم معدل رو ویرایش کنم انجام دادی؟یه دادی مشاور؟میشه بگی چجوری منم انتخاب رشته کنم بر اساس سوابق صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️
jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 باید بری تو سایت سنجش قسمت انتخاب رشته اول باید معدل رو ویرایش کنی تازه یه تاپیک زدم کسی جواب نمیده� ... اگه اینطوره که بنظرم ریسکیه که بگی سنجش اینکار میکنه یا نهاز دوستات از گپا و چنلای مختلف این رو بپرساگه اونام خراب بود بعد بگو چیکار کنم و اینابهت میگن صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 اگه اینطوره که بنظرم ریسکیه که بگی سنجش اینکار میکنه یا نهاز دوستات از گپا و چنلای مختلف این رو بپرس ... به احتمال زیاد برم کافی نت تو خونه هم لپ تاپ ندارم بتونم انجام بدم
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 انجام دادی؟یه دادی مشاور؟میشه بگی چجوری منم انتخاب رشته کنم بر اساس سوابق نه من خودم انتخاب رشته میکنم رشته هایی که میخوایی رو انتخاب کن تو قسمت انتخاب رشته بنویس تایید کن بره
jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 نه من خودم انتخاب رشته میکنم رشته هایی که میخوایی رو انتخاب کن تو قسمت انتخاب رشته بنویس تایید کن بر ... بر اساس سوابق انتخاب رشته میخوام انجام بدممیگن اول شهر خودمون بزنیم منتها بوشهر که من هستماصلا بر اساس سوابق زبان که من میخوام رو ندارهجاهای دیگه داره اما میترسم نیارم و خب شهرهای دیگر بر اساس سوابق دارهراستش خوابگاه ام برام مهمه که داشته باشه صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 بر اساس سوابق انتخاب رشته میخوام انجام بدممیگن اول شهر خودمون بزنیم منتها بوشهر که من هستماصلا بر اس ... خوب شهرهای دیگه رو بزن خوابگاه معمولا حل میشه
jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 خوب شهرهای دیگه رو بزن خوابگاه معمولا حل میشه ببین من کلا رو هم۳۹ تا کد نوشتممیگن حتما باید۱۰۰ تا باشه آیا درسته؟و اینکه من میخوام حتما روزانه برم و نوبت دوم نمیخوامنوبت دومیارو بذارم لیست آخر؟ صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 ببین من کلا رو هم۳۹ تا کد نوشتممیگن حتما باید۱۰۰ تا باشه آیا درسته؟و اینکه من میخوام حتما روزانه برم ... نه بابا من خودم ۹ تا رشته بیشتر انتخاب نکردم سال های قبل هم کم بودن اونایی که میخوایی رو اول بنویس دعا کن من مهندسی کامپیوتر پیام نور بیارم🥲
jenii مدیر استارتر عضویت: 1402/10/05 تعداد پست: 3140 نه بابا من خودم ۹ تا رشته بیشتر انتخاب نکردم سال های قبل هم کم بودن اونایی که میخوایی رو اول بنویس د ... انشالله که حتما قبول میشیتوام دعا کن من دولتی بیارم چون بر اساس سوابق انتخاب کردم همه رو دولتی۱۲ تا رشته زدم معدل کل دیپلمم۱۷ میگن خیلی خوبهاما بازم میترسم صاحب این کاربری عوض شده است.🚶♀️
m_m1312 عضویت: 1402/09/22 تعداد پست: 163 انشالله که حتما قبول میشیتوام دعا کن من دولتی بیارم چون بر اساس سوابق انتخاب کردم همه رو دولتی۱۲ تا ... ایشالا قبول بشی 🤲🌺