2777
2789
منم میخوام با سوابق برم ولی نمیتونم معدل رو ویرایش کنم

باید بری تو سایت سنجش قسمت انتخاب رشته اول باید معدل رو ویرایش کنی تازه یه تاپیک زدم کسی جواب نمیده🥲

بنظرت خود سنجش معدل رو ویرایش میکنه یا نه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم میخوام با سوابق برم ولی نمیتونم معدل رو ویرایش کنم

انجام دادی؟یه دادی مشاور؟

میشه بگی چجوری منم انتخاب رشته کنم بر اساس سوابق

صاحب این کاربری عوض شده است.🚶‍♀️
باید بری تو سایت سنجش قسمت انتخاب رشته اول باید معدل رو ویرایش کنی تازه یه تاپیک زدم کسی جواب نمیده� ...

اگه اینطوره که بنظرم ریسکیه که بگی سنجش اینکار میکنه یا نه

از دوستات از گپا و چنلای مختلف این رو بپرس

اگه اونام خراب بود بعد بگو چیکار کنم و اینا

بهت میگن

صاحب این کاربری عوض شده است.🚶‍♀️
اگه اینطوره که بنظرم ریسکیه که بگی سنجش اینکار میکنه یا نهاز دوستات از گپا و چنلای مختلف این رو بپرس ...

به احتمال زیاد برم کافی نت تو خونه هم لپ تاپ ندارم بتونم انجام بدم

انجام دادی؟یه دادی مشاور؟میشه بگی چجوری منم انتخاب رشته کنم بر اساس سوابق

نه من خودم انتخاب رشته میکنم رشته هایی که میخوایی رو انتخاب کن تو قسمت انتخاب رشته بنویس تایید کن بره

نه من خودم انتخاب رشته میکنم رشته هایی که میخوایی رو انتخاب کن تو قسمت انتخاب رشته بنویس تایید کن بر ...

 بر اساس سوابق انتخاب رشته میخوام انجام بدم

میگن اول شهر خودمون بزنیم 

منتها بوشهر که من هستم

اصلا بر اساس سوابق  زبان که من میخوام رو نداره

جاهای دیگه داره اما میترسم نیارم

 و خب شهرهای دیگر بر اساس سوابق داره

راستش خوابگاه ام برام مهمه که داشته باشه

صاحب این کاربری عوض شده است.🚶‍♀️
خوب شهرهای دیگه رو بزن خوابگاه معمولا حل میشه

ببین من کلا رو هم۳۹ تا کد نوشتم

میگن حتما باید۱۰۰ تا باشه آیا درسته؟

و اینکه من میخوام حتما روزانه برم و نوبت دوم نمیخوام

نوبت دومیارو بذارم لیست آخر؟

صاحب این کاربری عوض شده است.🚶‍♀️
ببین من کلا رو هم۳۹ تا کد نوشتممیگن حتما باید۱۰۰ تا باشه آیا درسته؟و اینکه من میخوام حتما روزانه برم ...

نه بابا من خودم ۹ تا رشته بیشتر انتخاب نکردم سال های قبل هم کم بودن اونایی که میخوایی رو اول بنویس دعا کن من مهندسی کامپیوتر پیام نور بیارم🥲

نه بابا من خودم ۹ تا رشته بیشتر انتخاب نکردم سال های قبل هم کم بودن اونایی که میخوایی رو اول بنویس د ...

انشالله که حتما قبول میشی

توام دعا‌ کن من دولتی بیارم 

چون بر اساس سوابق انتخاب کردم همه رو دولتی

۱۲ تا رشته زدم معدل کل دیپلمم۱۷ میگن خیلی خوبه

اما بازم میترسم

صاحب این کاربری عوض شده است.🚶‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش