66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 عنوان بخششش 94 بازدید | 11 پست میخوام برم بگم حلالت کردم بااینکه. شبا تا صبح گریه کردم واست اما میبخشمت 1403/06/15 | 03:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ثودک عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39949 چرا باید بری بگیبشین تا نزدمت🤬 صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 ب کی توی تایپیک اولم توضیح دادم ببین چیکار کرده باروک و روانم
66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 حلالش کن ته دلت.ولی بهش نگو. چراانگم من دیگه مغزم قفله خواهرانه کمکم کن
66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 چرا باید بری بگیبشین تا نزدمت🤬 چرا نگم بهش توی تایپیکای اولم توضیح دادم چیکارکلذه با روح روانم
66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 چقدررررررحرف دلم بود ..تایپیک اولمو بخونن ببین چیکار کردباهام
zahrazari74 عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 159 چراانگم من دیگه مغزم قفله خواهرانه کمکم کن چرا بگی؟؟؟ بزار تا اخر عمرش حداقل عذاب وجدانه رو داشته باشه
66547delshekaste مدیر استارتر عضویت: 1403/05/27 تعداد پست: 414 چرا بگی؟؟؟ بزار تا اخر عمرش حداقل عذاب وجدانه رو داشته باشه باورت نمیشه با روح روانم چیکار کرد اولین تایپیکم وبخونب متوجه میشی