گاهی فکر میکنم کاش هیچ وقت به این دنیا نمیومدم....اتفاقای ناخوشایندش خیلی بیشتر از اتفاقای خوشایندشه....به خاطر همین اگه ازدواج کردم اصلا دلم نمیخواد بچه داشته باشم...اما مگه میشه....
❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ممنونم....ولی من کلی گفتم...وگرنه که مشکلات تموم شدنی نیستن...🌹❤️🙏
❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️
رفیقی چیزی نداری یا کسی که بهش زنگ بزنی حرف بزنی حالت خوب شه؟ منم همینطورم
چرا دوست و رفیق دارم...ولی چه کاری برمیاد از اونا....منم کلی گفتم...کلا زندگی خوشایند من نیست...افسردگی ندارم...فقط فهمیدم زندگی اونقدرا هم چیز ارزشمندی نیست...اونجور که فیلسوفا میگن...
❤️❤️❤️سلام.اگه تو تاپیکی از منم حرفی شنیدین که ناراحتتون کرد لطفا حلال کنید.آدم گاهی تو شرایطی هست که نسنجیده حرف میزنه.شما هم سعی کنید قبل جواب دادن و حرف زدن اول فکر کنید...چون آب ریخته به جوی باز نمیگردد...❤️❤️❤️