من رشتم زیست سلولی ملکولیه
خیلی به رشتم علاقه دارم
تزم پنجم
دانشگاه دولتی
کلی برنانه دلرم واسه آیندم
که تلاش زیادی میخواد ولی نشدنی نیس
میدونم بازار کارش یکم سخته ولی میگم که نشدنی نیس
تصمیم دارم از الان هم واسه آزمون استخدامی آموزش وپرورش بخونم هم واسه ارشد
ولی خیلیا نا امیدم کردن 😥😔
هی میگن دبیری سخته نمیتونی ، احتمالش صفره
واقعا دیگه انگیزم از دست دادم
ذهنم اشفتس
چیکار کنم