2777
2789
عنوان

نا امیدم کردن

252 بازدید | 31 پست

من رشتم زیست سلولی ملکولیه 

خیلی به رشتم علاقه دارم 

تزم پنجم 

دانشگاه دولتی 

کلی برنانه دلرم واسه آیندم 

که تلاش زیادی میخواد ولی نشدنی نیس 

میدونم بازار کارش یکم سخته ولی میگم که نشدنی نیس

تصمیم دارم از الان هم واسه آزمون استخدامی آموزش وپرورش بخونم هم واسه ارشد 

ولی خیلیا نا امیدم کردن 😥😔

هی میگن دبیری سخته نمیتونی ، احتمالش صفره 

واقعا دیگه انگیزم از دست دادم 



ذهنم اشفتس 

چیکار کنم 

میتونیییی

اگر افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید،  نتایج مثبتی به دست می آورید.                                                                                                                                      خدایا.                                                                   هزاران بار به مو رسوندی ولی نذاشتی پاره شه ی وقتایی هم پاره شد ولی دوباره چسبوندیش .هزاران لبه پرتگاه قرارم دادی ولی لحظه اخر دستمو گرفتی !بارها خسته شدم ،ناامید شدم بریدم ولی باز یه نوری نشونم دادی و امیدوارم‌کردی ..   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حرف دیگران برات مهم نباشه به هر حال همیشه هستن ادمایی که نمیتونی.نه.خوب نیست.و...رو زبونشونه یه گوشت در باشه یه گوش دروازه.اجازه نده حرفاشون بشه نشخوار ذهنیت

خودت را که به خدا سپردی نگران هیچ طوفانی نباش🌺کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای🤲🤲🙆‍♀️🙇‍♀️ گ.از ده تیر رژیمم وزن اولیه ۸۴ وزن هدف هرچی خدا خواست الان ۷۴ ام
حرف دیگران برات مهم نباشه به هر حال همیشه هستن ادمایی که نمیتونی.نه.خوب نیست.و...رو زبونشونه یه گوشت ...

یه کاری کردن یواش یواش داره باورم میشه 

من اراده و پشتکارم خیلی خوبه 

اینو خودم نمیگم بقیه میگن 

ولی اینطوری که اینا میگن واقعا اذیت میشم

عزیم ول کن حرف بقیه رو شاید حسودیم میکننالان معلم کمه استخدامی خیلی زیاده توام که رشته خوبه شغل خوبی ...

مرسی از دلداریت عزیزم😍 

انسدوارم شماهم به خواسته هات برسی 

برای منم دعا کن

یه کاری کردن یواش یواش داره باورم میشه من اراده و پشتکارم خیلی خوبه اینو خودم نمیگم بقیه میگن ولی ای ...

گوش نده حرفای سمی دیگرانو وقت بزار فقط روی هدفت فقطط

خودت را که به خدا سپردی نگران هیچ طوفانی نباش🌺کشتی نوح را یک غیر حرفه ای ساخت و کشتی تایتانیک را یک حرفه ای🤲🤲🙆‍♀️🙇‍♀️ گ.از ده تیر رژیمم وزن اولیه ۸۴ وزن هدف هرچی خدا خواست الان ۷۴ ام
چقد عالی جایی مشغول به کار هستید شما ؟

همین دیشب یکی از همکلاسیام گفت که یه آگهی استخدام رشته خودمونو  زدن  نیرو میخوان  من رد کردم نرفتم چون کارم یه چیز دیگه ست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز