وضع منم همینه با این تفاوت که انقد هزینه کلاس و مشاوره ها بالاست حتی نمیتونم مشاور بگیرم عقبم بده حا ...
مشاور کار خاصی نمیکنه بخدا خودت شرایطو خودت بهتر میتونی و طبق شرایط خودت برنامه بنویس تا عملی نکردی نخواب خودتو تنبیه کن
من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.