2777
2789
عنوان

کوتاهی قد کودک😢😢😢

390 بازدید | 9 پست

پسرم یک سال و دوماهه اس...

قد تولد۵۰

قد یک سالگی ۷۳🥲🥲🥲🥲🥲🥲

خیلی مشکلات داشته تو این یک سال یک سال خیلی سخت و خسته کننده ای رو گذروندم...

الانم ایم ریزه و کوچیک موندنش(با چهار تا نوزاد تو اقوام با هم به دنیا اومدن و هی مقایسه میشن)خستم کرده 

اونایی که شرایط من و داشتن میدونن چه قدر این مقایسه ها رو اعصابه...

کسی بوده بچش ریزه بوده باشه؟چه کردین؟بهتر شدن از لحاظ رشدی؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سویق امتحان کن

تغذیه ش رو بیشتر برس

و اصلا توجه نکن به حرف دیگران هر بچه ای نمودار رشد خودشو داره

دختر من الرژی به پروتیین گاوی داره ۳ماه دیگ میشه ۳سالهو همچنان درگیرم به بقیه بفهمونم چیزی که توش پروتیین گاوی داره ندید بهش و همچنان اصرار از،بقیه که تو اینو بد عادتش کردی از،اول ندادی بخوری اینجوری شد دیگ توضیح نمیدم واقعا خسته م کردن

متاسفانه خیلی زیر نموداره🥲🥲🥲


خوب دکترش چیزی نگفت؟ کجا زندگی میکنی؟ من یه دکتر اطفال خوب تو کرج میشناسم وافعا دلسوز و عالیه

و تو چون مصرع شعری زیبا، سطر برجسته ای از زندگی من هستی.
خوب دکترش چیزی نگفت؟ کجا زندگی میکنی؟ من یه دکتر اطفال خوب تو کرج میشناسم وافعا دلسوز و عالیه

تهرانم‌ عزیزم...

دکترش میگه رفلاکس باعث غذا نخودن و به طبع ریزه موندنشه...

خیلی ناراحتم خیلیییییییی

تهرانم‌ عزیزم...دکترش میگه رفلاکس باعث غذا نخودن و به طبع ریزه موندنشه...خیلی ناراحتم خیلیییییییی


ایشالله که چیزی نیست. بادام و تخم مرغ و لبنیات اگر بهشون حساسیت نداره بده بهش برای قدش خوبه

و تو چون مصرع شعری زیبا، سطر برجسته ای از زندگی من هستی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز