من برای تیزهوشان شرکت نکردم و مشکلی هم باهاش ندارم اما هرجا میرم بهم میگن تو قبول نمیشی چون مدرسه دولتی درس می خونی و ...خیلی بهم انرژی منفی میدن و حتی رتبه هارو که نگاه می کنم همه از مدارس تیزهوشان هستند استرس گرفتم اگر شما حرفی یا تجربه ای دارید خوشحال میشم بشنوم
من بخاطر معدلم برای امتحانات تیز هوشان انتخاب شدم.روز امتحان با یه مشت ارازل رفتیم سر جلسه فقط خندیدیم.موقع نتایج حتی اسمم نیومد چه برسه به نمرم😂قدر ندونستم و کلا زندگیم رفت به سمت دیگه.خاطره ای بود که بخاطر تاپیکت یادم اومد
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
بقیه روول کن من دخترم میره هشتم تیزهوشان همه همکلاسیاش این تابستون رفتن کلاس خصوصی الا این دختر من ...
راستش رو بخواین به نظر من اگر دخترتون رو از الان درگیر فشارهای سنگین درسی کنین بعدا از درس خسته میشه و به موقعش تلاش نمی کنه بزارید کم کم پیش بره مگر اینکه خودش بخواد