2777
2789
عنوان

کنکوریا بیاید

117 بازدید | 16 پست

آیا آدم ۱۰۰۰۰تا رتبش بره بالا تر تو طول یه سال بده ؟

باید بیشتر باشع؟

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

اگه میشه جواب بدید🌱

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

منظورم اینکه ۱۰۰۰۰تا رتبم بهتر شد 

جواب نمیدید؟

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منظورم اینکه ۱۰۰۰۰تا رتبم بهتر شد جواب نمیدید؟

پیشرفت خوبی بوده

رتبه امسال چند شده؟

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

پیشرفت خوبی بودهرتبه امسال چند شده؟

۲۰۰۰۰

والا تو سامانه سنجش زدم با رتبم چی میاد افتضاح بود

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

خیلی عالیه مخصوصا اگه مال امسال باشه با این رتبه دادناشونخیلیا هستن بدتر میشه

نمیدونم چی بگم منو جلوی خانوادم شرمنده شدم 

ای کاش کلا نبودم  ولی خار و حقیر نمی‌شدم 

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

۲۰۰۰۰والا تو سامانه سنجش زدم با رتبم چی میاد افتضاح بود

نسبت به پارسال خیلی پیشرفت کردی اما حقیقتا با رتبه ۲۰ هزار رشته های تاپ نمیشه قبول شد🥲💔

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

نسبت به پارسال خیلی پیشرفت کردی اما حقیقتا با رتبه ۲۰ هزار رشته های تاپ نمیشه قبول شد🥲💔

رشته تاپ نمی‌خوام اصلا همون حسابداری بیارم بسمه زود  برم سرکار کمک خرج ننه بابام باشم  پول پس انداز کنم برای ابجیم 

💔

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

درک میکنم منم همینم رتبمو دوبرار دادن خانواده منم درک نمیکنن

گندش بزنن 🫂

آقایون داخل تاپیک نظر ندن و ریپ هم نزنن 🪽من به اندازه غم‌های دلم پیر شدم از تظاهر به جوان بودن خود سیر شدم 🪽.   بزار پای این آرزو وایستم🪽

رشته تاپ نمی‌خوام اصلا همون حسابداری بیارم بسمه زود برم سرکار کمک خرج ننه بابام باشم پول پس انداز ...

ای جانم😍❤

ان شاءالله که قبولی 

ماشاءالله به غیرتت

   رهایت‌ نمی‌کنم،مگر آنکه‌ مرا از قصد گم‌ کنی (:                           تاپیک هایی که از ۱۴۰۳/۱۱ ایجاد شده متعلق به من هستند                  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز