2789
عنوان

بوی جسد

| مشاهده متن کامل بحث + 1264 بازدید | 36 پست

همیشه میگفتم کاش قبر ها یجوری میساختن شیشه بود میتونستی داخلشو ببینی خیلی بده یکی رو تا قیامت نبینی 😔چه میگذره بهشون زیر خاک چی میشن همه رو بشه دید تا بفهمیم دنیا رو خیلی جدی گرفتیم 

تو مرا جان وجهانی 💕 عشق خنگولم ⁦👩‍❤️‍💋‍👨⁩ امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۳هست تو دلم یه عالمه غم غصه فکر خیال هست ولی امروز بیخیال غصه هام میشم آرزوهامو میسپارم به خدا که دیر داده ولی بهترینشو  داده خدایا  ۱۷سال گذشت لطفا به من یه خونه بده که همیشه رویاشو داشتم آرامش بده خدایا حالمو خوب کن ..خدای خوبم خودم و آرزوهایم را به تو میسپارم امروز۱۴۰۳/۱۲/۱۱ ❤️❤️خیلی زود میام اینجا و ثبت میکنم که به آرزوم رسیدم 😍😍😍 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا آخه قبلا پیش نیومده بود شاید ب خاطر فصل و تعداد سه تا مرده هست ؟

بخاطر گرمای هوا بخاطر وجود اجساد تازه این مسئله پیش میاد

آخر همه چی قشنگه .اگر خوب نشد بدون حتما آخرش نرسیده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792