2777
2789

تلاشمو میکنم ماهی دوتا

هرکی به من درخواست بده احمقه👰🏻♂️/💔🤍💚/بهت زنگ نمیزنه؟اولویتش نیستی-سرقولش نمیمونه؟دوستت نداره ناراحتی تو براش مهم نیست-رفتاراش تناقض داره؟ یکی دیگه رو داره-فقط وقتی کارت داره یادت میفته؟داره ازت استفاده میکنه-روت سرمایه گذاری نمیکنه؟چون فکر میکنه ارزششو نداری-بیش از دوساله باهاشی با خانوادش اشنات نکرده؟خب تو فرد مورد نظرش نیستی یه نفعی داری براش-بیش از پنج ساله باهاشی بدون حلقه؟زیاد سخت نگیر هنوز داره میگرده دنبال فرد مورد نظرخواهرای قشنگم گذشته خوشگل پسر یه جا گریبان زندگیتون رو میگیره مطلع باشید چی اتفاق افتاده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بجز کتاب درسی هیجی😀😐

عزیزم کتاب بی حدو مرز رو بگیر 

صبح قبل اینکه درسو استارت بزنی نیم ساعت بخون معجزشو میبینی

هرکی به من درخواست بده احمقه👰🏻♂️/💔🤍💚/بهت زنگ نمیزنه؟اولویتش نیستی-سرقولش نمیمونه؟دوستت نداره ناراحتی تو براش مهم نیست-رفتاراش تناقض داره؟ یکی دیگه رو داره-فقط وقتی کارت داره یادت میفته؟داره ازت استفاده میکنه-روت سرمایه گذاری نمیکنه؟چون فکر میکنه ارزششو نداری-بیش از دوساله باهاشی با خانوادش اشنات نکرده؟خب تو فرد مورد نظرش نیستی یه نفعی داری براش-بیش از پنج ساله باهاشی بدون حلقه؟زیاد سخت نگیر هنوز داره میگرده دنبال فرد مورد نظرخواهرای قشنگم گذشته خوشگل پسر یه جا گریبان زندگیتون رو میگیره مطلع باشید چی اتفاق افتاده

سالی 5000 هزار تا کتاب

 *بهشت عجب جای مخوف و هولناکی میشود وقتی که*:*داعشی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*طالبان* فکر میکنند به بهشت میروند...*القاعده* فکر میکند ب بهشت میرود...*مابقی گروهک های  نیابتی مسلمان در تمام دنیا* فکر میکنند به بهشت میروند...*بودایی ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*هندو ها* فکر میکنند به بهشت میروند...*مسیحی ها* فکر میکنند به بهشت می روند...*انسانها را به بردگی میگیرند و زندانی میکنند* فکر میکنند به بهشت میروند...*فکر میکنند اگر هفت مسلمان شیعه رو بکشند* به بهشت میروند...*یهودی ها* فکر میکند به بهشت میرود...*وهابی* فکر میکند به بهشت میرود...*هر کدام بخاطر عقیده دیگران را میکشند* و فکر میکنند به بهشت میروند...*یک انتحاری زنان و  مردان و کودکان بی گناه را میکشد* و فکر میکند به بهشت میرود...این *بهشت* چقدر *زشت* و *کریه* خواهد بود وقتی که این جماعات در آن باشند.این *بهشت* از *جهنم* هم بدتر هست...در جهان تنها يك فضيلت وجود دارد و آن *(آگاهی و خرد)* است، در جهان.تنها يك گناه بزرگ و نابخشودنی وجود دارد آن هم *(جهل و نادانی)* است...بهشت برای آگاهان است وسلام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز