2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جسارتا چرا؟

استرس کاریش ،تایم کاریش که کلی باید شیفت بدیم . ولی باز خداروشکر میکنم چون به نظرم جای پیشرفتش خیلی بیشتره حداقلش اینه اگه دوست نداشتم میتونم برم مقاطع بالاتر و بعد به عنوان هیئت علمی جذب بشم که حقوقش حداقل سه برابره فرهنگیانه

بنظرتون دبیری بهتر از پرستاریه

راستش هر دو تاشون معایب خاص خودشونو دارن مثلا دبیری به شدت آدمو محدود می‌کنه و باید خیلی چیزا رو رعایت کنند ولی از طرفی وقت آزاد بیشتری دارن،استرس کاریشون خیلییی کمتره 

استرس کاریش ،تایم کاریش که کلی باید شیفت بدیم . ولی باز خداروشکر میکنم چون به نظرم جای پیشرفتش خیلی ...

فرهنگیانم امکان ادامه تحصیل و جذب هیئت علمی هست

  https://www.karzar.net/152508امضا کنید لطفا🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز