بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
استرس کاریش ،تایم کاریش که کلی باید شیفت بدیم . ولی باز خداروشکر میکنم چون به نظرم جای پیشرفتش خیلی بیشتره حداقلش اینه اگه دوست نداشتم میتونم برم مقاطع بالاتر و بعد به عنوان هیئت علمی جذب بشم که حقوقش حداقل سه برابره فرهنگیانه
راستش هر دو تاشون معایب خاص خودشونو دارن مثلا دبیری به شدت آدمو محدود میکنه و باید خیلی چیزا رو رعایت کنند ولی از طرفی وقت آزاد بیشتری دارن،استرس کاریشون خیلییی کمتره