mskksoele مدیر استارتر عضویت: 1402/05/22 تعداد پست: 1302 عنوان سوااااال 44 بازدید | 1 پست برای مجردا کیست سینه خطرناکه؟علتش چی میتونه باشه؟با دوره درمان ازبین میره؟ بایدبشود ومیشود 1403/06/12 | 03:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mr_ravankav عضویت: 1403/06/10 تعداد پست: 234 کلا کیست سینه میتونه مشکل ساز بشهمیتونه حاد باشه یا سطحی و با دارو حل بشهبه پزشک مجرب مراجعه کنید و حتما پیگیری کنید