2777
2789
عنوان

دلنوشته

38 بازدید | 2 پست

سلام نمیدونم چرا دلم یهو خواست اینجا این حرفارو بزنم ...

من دانشجوی مشاوره هستم و افراد زیادی و دیدم که مشکلات روحی دارن ،ازتون میخوام لطفا سعی کنید کمتر همدیگه رو تحقیر کنید ،شاید از نظر شما یه شوخی باشه اما از نظر طرف مقابلتون،یه تحقیر جدی باشه حتی اگر به کار شما خندید !

لطفا وقتی می‌بینید یکی از اطرافیانتون مدت زمان طولانی حالش بد هست ،حتی اگر قصد همدردی هم ندارید به او نگید تو که همیشه حالت بده !

لطفا زمانی که می شنوید یکی از اطرافیانتون بیماری مثل افسردگی و...داره ،نوع نگاهتون و عوض نکنید و همونطور که وقتی یک نفر میگه بیماری جسمی دارم ،با او همدردی می‌کنید و حالش و می‌پرسید، لطفا نسبت به افرادی که بیماری روحی دارند هم همینطور باشید چون حتی میشه گفت روح اهمیت بیشتری داره و حتی اگر قصد همدردی ندارید،لطفا حداقل نوع نگاهتون را عوض نکنید (یعنی مثل قبل عادی با او برخورد کنید )

لطفا اگر فرزندی دارید ،به هیچ وجه با دیگران مقایسش نکنید و بهش سرکوب نزنید و اگر قصد همچین کاری دارید، میتونید چندسال دیگه عواقبش و ببینید و غصه بخورید ....


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792