2777
2789

تیپ ،قیافه،شخصیت ،پول همه چی داره ولی من دلم یه جا دیگه گیر بود الآنم گیره خدایا کمکم کن من چطوری با کسیکه دوسش ندارم سرمو رو یه بالشت بزارم چطوری ازش بچه داشته باشم چطوری بهش محبت کنم قلبم داره تیکه تیکه میشه 😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چند وقته ازدواج کردین؟ میشه بپرسم مگه چه اذیت‌هایی کرده که دوسش نداری؟

اگ میشه بخونش تاپیکامو اذیتم کرده ولی من از اول عاشقش نبودم چون یکی دیگر و دوس داشتم که بش نرسیدم

اگ میشه بخونش تاپیکامو اذیتم کرده ولی من از اول عاشقش نبودم چون یکی دیگر و دوس داشتم که بش نرسیدم

عزیزم با این تاپیکهایی که زدی واقعا حق هم داری دوسش نداشته باشی، من مشکلم اینه آدم خوبیه تقریباً، ولی خب بازم من دوسش ندارم... 

منم قبلا یکیو دوس داشتم که نشد... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز