2777
2789
عنوان

اندومتر

17 بازدید | 0 پست

سلام من مجرد بودم آندومتر عمل کردم الان متاهلم قصد بارداری دارم دکترم گفته تنبلی تخمدان متوسط داری و همیشه باید تخت درمان باشی تا اندومترت برنگرده

خیلی میترسم که نکنه باردار نشم عفونت هم کمی دارم روز 11 پریودی سونو دادم فولیکول دوتا بود 20و 12 ضخامت آندومترمم 8بود 

باردار میشم آیا ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792