سلام من مجرد بودم آندومتر عمل کردم الان متاهلم قصد بارداری دارم دکترم گفته تنبلی تخمدان متوسط داری و همیشه باید تخت درمان باشی تا اندومترت برنگرده
خیلی میترسم که نکنه باردار نشم عفونت هم کمی دارم روز 11 پریودی سونو دادم فولیکول دوتا بود 20و 12 ضخامت آندومترمم 8بود
باردار میشم آیا ؟