اول تبریک بابت موفقیتت .
رو همه وسایلت با لاک علامت بزن قاطی یا گم نشه .
اونجا معمولا باهم صمیمی میشید از همدیگه چیز میز قرض میگیرید .
کمد کوچولو اگه امکانشو داشتی همراه قفل که لوازم شخصیتو بذاری .
جعبه برای جداسازی و مرتب کردن وسایلت لازم میشه . آرايشی جدا . تحریر جدا . بقیه جدا
ملافه تمیر برای تخت
سه راه برق واقعا به دردت مبخوره
جاکلیدی خوشگل بگیر که اتاقتو بهت دادن کلبد اتاقو ازش اویزون کنی
کیف جمع و جور برای مواقعی که خواستی برگردی خونه وسیله های ضروری بذاری یا از خونه چیزی ببری خوابگاه .
سبد کوچولو واسه لباس حموم . لباس زیر . لباس بیرونی و خونگی . سویشرت همراهت باشه به درد من خیلی خورد. دمپایی روفرشی و بیرونی . شامپو و ماسک مو و شونه . ژیلت و لیف و حوله . لگن واسه لباس شستن . سشوار سفری . لوازم آرایشی بهداشتی و اسپری و مام . مسواک خمیردندون .چوب لباسی . دسما کاغذی . نایلون فریزر . ناخن گیر و الکل ( اگه مثل من وسواسی )
خورد و خوراک برای مواقعی که گشنت بود مخصوصا خوراکی شیرین برای درس . من غذای یخ زده هم بردم
یکم وسایل آشپزی ببر لنگ نمونی ( من قابلمه تابه کوچیک و بشقاب و کاسه و آبکش و دمکنی و دستگیره و چاقو و اسکاچ و رنده و کفگیر و لیوان و فلاسک تک نفره و سبد واسه گذاشتن وسایل بردم با خودم )
لوازم تحریر . چسب و منگنه و سوزن و سنجاق قفلی و قیچی عجیب لازمت میشه .
داروهای مسکن خیلی به دردت میخوره . دفترجه درمانی مدار ک شناسایی و کارت پول .
ماشالله چقدر نوشتم خودش یه تاپیک جدا بود