یا خدا
۵/۵۰۰ دادی این سه جلد کتاب؟؟؟
اونوقت جالبیش اینه که نه ناشر خوبی چاپش کرده
نه ویراستاری خوبی شده
این دو عنصر مهمش رو نداره کتاب
فقط زیبایی مصنوعی هست.
شما که میخواستی بگیری قبلش یه مشورت میکردی تا بهت میگفتم از کدوم نشر و ویراست بگیری که علمی باشه.
بیشتر ناشر های خوب تهران دوستمن و سالهاست باهاشون کار میکنم همه از دم این نمونه کتب نفیس رو رد میکنند
خواهر خوبم تو با ۵/۵۰۰ میتونستی بعلاوه اینا از شعرای دیگه هم بگیری مثل عطار
صائب
جامی
ملک الشعرا
و...
تازه اگه من معرفیت میکردم ۳۰٪ تخفیف هم بهت میدادن
اما عیب نداره
گذشته