amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 عنوان سرمایه 72 بازدید | 11 پست من ۲۷سالمه پسر هستم پسرای هم سن وسال من میشه بگین چقد سرمایه دارین 1403/06/10 | 22:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mohammad_1369 عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 2813 برای من میشه حدود 7 سال پیش. اون موقع شاید حدود 50 تومن داشتم.
amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 برای من میشه حدود 7 سال پیش. اون موقع شاید حدود 50 تومن داشتم. الان چقد داری
mohammad_1369 عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 2813 الان چقد داری دوتا ماشین، حدود 500 تومن نقد و حدود 800 تومن طلا.
amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 دوتا ماشین، حدود 500 تومن نقد و حدود 800 تومن طلا. ۱۳۰۰ینی کلن؟بعد اونوقت شغلت چیه
mohammad_1369 عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 2813 ۱۳۰۰ینی کلن؟بعد اونوقت شغلت چیه آره، همینا رو فعلا دارم. شغلم آزاده. درامدم خیلی متغیره ماهانه بین 20 تا 45.
amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 آره، همینا رو فعلا دارم. شغلم آزاده. درامدم خیلی متغیره ماهانه بین 20 تا 45. اها منم ۲۷سالمه نزدیک سه تومن دارم ولی نقدی ۸۰۰ تومن تو دست و بالمه یه ماهه بیکار شدم موندم باهاش چیکار کنم یا اصن میشه کاری کرد با انقد پول
mohammad_1369 عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 2813 اها منم ۲۷سالمه نزدیک سه تومن دارم ولی نقدی ۸۰۰ تومن تو دست و بالمه یه ماهه بیکار شدم موندم باهاش چی ... من اگه بلندمدت بخوام سرمایه گذاری کنم طلا میخرم. کوتاه مدت بانک میذارم.
amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 من اگه بلندمدت بخوام سرمایه گذاری کنم طلا میخرم. کوتاه مدت بانک میذارم. بانک ک پول بی ارزش میشه طلام ک فقط ارزش پولت پایین نمیاد و منظورت از بلند مدت چن ساله
mohammad_1369 عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 2813 بانک ک پول بی ارزش میشه طلام ک فقط ارزش پولت پایین نمیاد و منظورت از بلند مدت چن ساله بالای 3 سال. خب اگه میتونی تو کاری بیشتر از بانک و طلا سود بگیری، تو همون کار سرمایه گذاری کن.
amiralizadeh1375 مدیر استارتر عضویت: 1403/05/07 تعداد پست: 111 بالای 3 سال. خب اگه میتونی تو کاری بیشتر از بانک و طلا سود بگیری، تو همون کار سرمایه گذاری کن. همین دیگ داشم چیزی ب ذهنم نمیرسه با این رقمپول😂
atussa عضویت: 1403/05/16 تعداد پست: 474 اها منم ۲۷سالمه نزدیک سه تومن دارم ولی نقدی ۸۰۰ تومن تو دست و بالمه یه ماهه بیکار شدم موندم باهاش چی ... کدوم شهر هستید؟