2777
2789
عنوان

آرایش ترکی

106 بازدید | 3 پست

قبول داریدخانومهای ترک آرایش چشم وابروشون قشنگه ابروها پهن چشم هاشون خط چشم وسرمه یه جورایی دوست دارم  زن داداشم ترکه هروقت خواهراش ومادرش وفامیلاشامیبینم هم اینجورین خیلی دوست دارم مثل اونهاآرایش کنم ولی خوب به خاطرکارم نمیتونم یه جورایی هم روم نمیشه اونجوری آرایش کنم

امتحان کن حتی اگ با زنداداشت صمیمی ای، بهش بگو اون آرایشت کنه گاهی وقتا اون مدلی چشمات رو آرایش کن

نه اتفاقاچندبارآرایشم کرده یادگرفتم ولی اطراف ماهمه خط چشم باریک میکشن باریمل کسی آرایش غلیظ چشم نداره آخه آدم روش نمیشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه اتفاقاچندبارآرایشم کرده یادگرفتم ولی اطراف ماهمه خط چشم باریک میکشن باریمل کسی آرایش غلیظ چشم ندا ...

ااها

ترکا سورمه خیلی میکشن ( خودم ترکم ) اطرافیانم همه میکشن

ولی من چشمام درشته حس میکنم زشت میشم😂 برا همین وقتایی میکشم ک نخوام برم جایی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792