2777
2789
عنوان

خرید مدرک دیپلم

2432 بازدید | 46 پست

خانما چجوری میتونم مدرک دیپلم تجربی بخرم؟ خودم دیپلم فنی حرفه ای دارم ولی میخوام تجربی بخرم ،رفتم آموزش پرورش آقا گفت باید دوسال آخر کتابای پایشو امتحان بدی .من با ۲۸/۲۹سال سن حوصلم نمیکشه از طرفیم باردارم ولی دلم میخواد پرستاری بیارم

مگه با مدرک دانشگاهی فنی نمیشه کنکور تجربی هم داد؟

بعد چهارسال خدا تورو بهم هدیه داده قشنگم👶حلالم کن اگه تو موقعیت و جغرافیای ناامیدی با خودخواهی تصمیم گرفتم پاتو به این دنیا باز کنم🥹

این اسمش زرنگی نیستا 

یه چیز دیگس!

تو نمی‌تونی یه حیوون بیچاره رو به محیط زندگی بسته و آپارتمانی خودت بیاری و ژست حیوان دوستی به خودت بگیری، تو همزمان هم حیوان آزاری، هم انسان آزار((:!           

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای خدا مملکت نیست که...

بچه های بیچاره ی دبیرستانی و پشت کنکوری باید برن نهایی و ترمیم معدل توی این امتحان های سختتت شرکت کنن

بعد شما هم بخوای دیپلم بگیری

خب حوصلت نمیشه بیجا میکنی بخوای دیپلم بخری

داری میگی فنی حرفه ای بودی 

تو چی میدونی از مسائل سخت شیمی و فیزیک و زیست و زمین

فکر کردی الیکیه ؟!

اگر حوصله دیپلم رو نداری به تجربی هم فکر نکن

مردم بدبخت بخوام بیان زیر دست تو

بازی با جون مردمه

مطمئن باش دیپلم هم بخری حلال نیست آه یک ملت پشت سرته

کاربری دست دو نفره :)
وقتی حوصلتون نمیشه چجوری از پس درسای پرستاری میتونید بربیاید پس

اونو دوست دارم و علاقه دارم ولی از صفر شروع کردنو دوست ندارم.

بعد چهارسال خدا تورو بهم هدیه داده قشنگم👶حلالم کن اگه تو موقعیت و جغرافیای ناامیدی با خودخواهی تصمیم گرفتم پاتو به این دنیا باز کنم🥹
ای خدا مملکت نیست که...بچه های بیچاره ی دبیرستانی و پشت کنکوری باید برن نهایی و ترمیم معدل توی این ا ...

البته رشته فنیم شیمی و فیزیک و اینا داره دیگه

کلنی تخریب نکن 😁

تو نمی‌تونی یه حیوون بیچاره رو به محیط زندگی بسته و آپارتمانی خودت بیاری و ژست حیوان دوستی به خودت بگیری، تو همزمان هم حیوان آزاری، هم انسان آزار((:!           

اونو دوست دارم و علاقه دارم ولی از صفر شروع کردنو دوست ندارم.

خب اگه بخوای بری پرستاری باید یه چی حالیت باشه

بچه های بیچاره از صفر شروع میکنن

بعد تو بخوای الکی الکی بری پرستاری بخونی؟

این حلال نیست خانم

امیدوارم اگر هم دیپلم خریدی ، متوجه بشن با لگد پرتت کنن بیرون

کاربری دست دو نفره :)
البته رشته فنیم شیمی و فیزیک و اینا داره دیگهکلنی تخریب نکن 😁

میدونم قربونت 

من منظورم فقط به ایشون بود

میدونم فیریک و شیمی اینا رو دارن و هم اینکه میدونم مثلا بچه های رباتیک و اینا آزمونای ربوکاپ دارن که از قضا خیلیییی سختههه

من منظورم به این خانم بود که مطمئنم این همه سال از دیپلم گرفتنش گذشته ، هیچی هم حالیش نیست و یادش نمونده حالا میخواد بره پرستار بشه !

کاربری دست دو نفره :)
ای خدا مملکت نیست که...بچه های بیچاره ی دبیرستانی و پشت کنکوری باید برن نهایی و ترمیم معدل توی این ا ...

اولا بیجا رو تو میکنی با هفت پشتت. دوما از کجا میدونی من هیچی زمین و شیمی و ....نخوندم؟ 

من فقط سال سوم ازدواج کردم و سرم نکشید بعد رفتم فنی بزرگسال و بعد هم کنکور و.... الان دلم میخواد مجدد رشته خودمو بخونم اگه دقت میکردی نوشتم گفته درسای پایه دوسال آخر رو باید مجدد امتحان بدی این یعنی یکسال تجربیم هست و سال دو نهایی من انصراف دادم

بعد چهارسال خدا تورو بهم هدیه داده قشنگم👶حلالم کن اگه تو موقعیت و جغرافیای ناامیدی با خودخواهی تصمیم گرفتم پاتو به این دنیا باز کنم🥹
خب اگه بخوای بری پرستاری باید یه چی حالیت باشهبچه های بیچاره از صفر شروع میکننبعد تو بخوای الکی الکی ...

تو چرا فک میکنی همه جی حالیته؟ دقت کردی اصن چی نوشتم؟ نوشتم گفته دوسال آخر تجربی رو باید امتحان بدی،میفهمی یعنی چی؟نمیفهمی خب.


بعد چهارسال خدا تورو بهم هدیه داده قشنگم👶حلالم کن اگه تو موقعیت و جغرافیای ناامیدی با خودخواهی تصمیم گرفتم پاتو به این دنیا باز کنم🥹
اونو دوست دارم و علاقه دارم ولی از صفر شروع کردنو دوست ندارم.

خب عزیزم نمیشه دیگه

باید شروع کنی، همه ما از صفر شروع کردیم

این کار اسمش ناعدالتیه و اون مدرک حلال نیست

هر یک از ما آهنگ رنج کشیدن خودش را دارد
میدونم قربونت من منظورم فقط به ایشون بودمیدونم فیریک و شیمی اینا رو دارن و هم اینکه میدونم مثلا بچه ...

درسته..

کل سایت پر شده از کنکوریایی که بعد اون همه تلاش رتبه بد اوردن بعد یه همچین دور زدنی تو مغز ادم نمیگنجه! 

تو نمی‌تونی یه حیوون بیچاره رو به محیط زندگی بسته و آپارتمانی خودت بیاری و ژست حیوان دوستی به خودت بگیری، تو همزمان هم حیوان آزاری، هم انسان آزار((:!           

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز