ای خدا مملکت نیست که...
بچه های بیچاره ی دبیرستانی و پشت کنکوری باید برن نهایی و ترمیم معدل توی این امتحان های سختتت شرکت کنن
بعد شما هم بخوای دیپلم بگیری
خب حوصلت نمیشه بیجا میکنی بخوای دیپلم بخری
داری میگی فنی حرفه ای بودی
تو چی میدونی از مسائل سخت شیمی و فیزیک و زیست و زمین
فکر کردی الیکیه ؟!
اگر حوصله دیپلم رو نداری به تجربی هم فکر نکن
مردم بدبخت بخوام بیان زیر دست تو
بازی با جون مردمه
مطمئن باش دیپلم هم بخری حلال نیست آه یک ملت پشت سرته