2777
2789
عنوان

همسایمون کمک

431 بازدید | 27 پست

وسایلهام را میبینه میگه بده به من یا اینکه یواشکی از خانواده اش میره جایی بعد میگه پیش من بوده امروز من با بچه ها پارک بودم  گفت منم میام منم بهش گفتم بیا گفتم حدوداً تا ساعت ۱۰ هستم می‌خوام برم خونه بعدش گفت میام یه ساعت منو تو پارک علاف کرد نگو رفته بوده یه جای منم یه ساعت اضافه موندم هم خودم اذیت شدم هم بچه‌هام اذیت شدن خسته شدم فکر کردم اون میاد دیگه بعدش بهم زنگ زد گفت نمیام منم از خدا  خواسته سریع اومدم خونه چون دیگه تو پارک  نمی‌تونستم بشینم موقع اومدنی از خستگی خوردم زمین  به خانواده‌اش گفته بوده پیش منه این دومین دفشه که این حرکتو می‌زنه منم خیلی ناراحت میشم که الکی میگه پیش منه بعد میره یه جای دیگه راهنمایی  کنید شما بودین چیکار می‌کردین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهش بگو بار اخرت باشه که به بهونه من میپیچونی چون دفعه بعد به خانوادت راستشو میگم که پیش من نبودی. حتما بگو چون بعدا یه اتفاقی بیوفته پای تو هم گیره من خودم سرم اومده ازین آدمای سمی که واسم دردسر درست کردن

چـو ایـران نَـباشَـد تَـنِ مَــن مَـبـاد🕊🤍✨
چه آدم رواعصابی. فرار کن ازش

من از دروغ بدم میاد خودمم دروغ نمیگم بچه‌هامم نمی‌ذارم دروغ بگن بعد اینکه اینجوری من و تو دروغ خودش شریک می‌کنه اعصابم به هم می‌ریزه همین که خونوادشو می‌پیچونه ناراحت میشم چون خودم اصلاً همچین اخلاقی ندارم

خیلی راحت بهش بگو از این کارش خوشت نمیاد و دفعه دیگه این کارو بکنه ب خانوادش میگی ک پیش شما نبوده،  

پس فردا چیزی بشه خانوادش از چشم شما میبینن

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
بهش بگو بار اخرت باشه که به بهونه من میپیچونی چون دفعه بعد به خانوادت راستشو میگم که پیش من نبودی. ح ...

آآره منم امروز داشتم با خودم همین فکرو می‌کردم یه چیزی میشه بعد خونوادش میان آبروریزی راه می‌ندازن میگن که پیش تو بوده و اینا پای منم گیر میشه

والا اگه من جات بودم وقتی می‌فهمیدم ب بهانه خونه ی ما میخاد بره جایی اصلا خودمو تو شر و جر نمینداختم   همون تایمی ک بیرون بود یجوری خودمو ب خانوادش نشون میدادم  یجور که بفهمن دخترشون پیش من نیست. و یجور که دخترشونم فک کنه اتفاقی دیدنم.    ک دفعه ی دیگه جرات چنین غلطی پیدا نکنه


دنیا خیلی خراب شده می‌ره ی اتفاق براش می‌افته اونموقع تو هم باید جواب گو باشی

آآره منم امروز داشتم با خودم همین فکرو می‌کردم یه چیزی میشه بعد خونوادش میان آبروریزی راه می‌ندازن م ...

همین الان پس پیام بده بهش خودتو راحت کن😂💅

چـو ایـران نَـباشَـد تَـنِ مَــن مَـبـاد🕊🤍✨
والا اگه من جات بودم وقتی می‌فهمیدم ب بهانه خونه ی ما میخاد بره جایی اصلا خودمو تو شر و جر نمینداختم ...

دختر نیست یه خانم ۵۵ ساله است اما از اینکه میگه  پیش منه بعد میره جای دیگه من ناراحت می‌شم که دروغ میگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز