2789

آره دانشگاه دولتی میتونی خیلی از رشته هارو قبول بشی ولی حقوق احتمالش کمه

من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛ چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه رشته هایی مثلا ؟

هر رشته ای که دلت بخواد ولی حقوق احتمالش کمه

من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛ چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍

منطقه؟

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید،نامرد نامردم اگر مردان شما هستید،ترجیح می بخشم از این بعد بی کتابی را،وقتی که آدم های با قرآن شما هستید، می پوسد آخر کنج زندان نابرادرها!یوسف نمی آید اگر کنعان شما هستید،از خوک ها هم بد از این حیرت نخواهم کرد،دیدم که بی غیرت ترین حیوان شما هستید،ای لکه های ننگ بر پیشانی تاریخ،من نیستم انسان اگر انسان شما هستید.

من خیلی از شما بیشتر شدم‌ دانشگاه آزاد مجاز شذم 

میترسم برم با این فاجعه‌ ثبت نامم‌ نکنه 

نعنا‌ دیگه بوی‌ نعنا‌ نمیدی‌ ….                                               بی بی یادته‌ گفتم نامزد‌ کرده گفتی خدارو چه دیدی شاید شد ولی بی بی فقط تو دلت‌ روشن بود دل منو ندیدی که دلم قد‌ یه دریا‌خون شد از غضه‌ بی بی ………………. بی بی هم تو رفتی و هم اون  حالا  اون داره پدر میشه و من هنوز دخترم❤️‍🩹 عاشق پروفایلمم‌  
دلتشگاه های شبانه هم حقوق قبول نمیشم؟

با به مشاور مشورت کن شاید شدی

من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛ چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

sستاره | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792