هلن1401 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/20 تعداد پست: 3700 عنوان شیرازیا بیاید 94 بازدید | 5 پست سلام شیرازی های گل فردا یه کار اداری دارم تو شیراز میخواستم ببینم بخاطر گرمای هوا احیانا تعطیل نکردن ادارات را ؟چون چهارشنبه و پنج شنبه انگار تعطیل بوده ، درسته؟ ممنون میشم بگید چون راهم دوره الکی نیام 1403/06/09 | 21:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هلن1401 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/20 تعداد پست: 3700 چهارشنبه و پنجشنبه هم تعطیل نبود که گفتن تا ۱۰ صبح بود من یازده رسیدم شیراز
هلن1401 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/20 تعداد پست: 3700 سلام تعطیل که نیست تا ساعت ۱۰, هم نیست؟من چهارشنبه یازده رسیدم تعطیل کرده بودن
تاراوسارا عضویت: 1398/11/14 تعداد پست: 2311 من نشنیدم که، دیگه انچنان هم گرم که نیست، حالا شما زودتر بیا کارت رو انجام بده، از کجا میخوای بیای خدایا شکرت