2777
2789
عنوان

کتک خوردم

280 بازدید | 15 پست

خانما داشتم لباسا دخترمو پهن می‌کردم یه چیزی تو گوشیش تو اینستا دیدم گفتم دوباره بزار ببینم دیگه یه کم نشستم و شوخی کرد اومدم از روی زمین مثلا با حالت قهر بلند بشم همونطور که چرخیدم لباس دخترم نمیدونم چجوری خورد تو چشمش نزاشت ببینم چشمش چی‌شده با لگد زد حالم داد اون طرف گفتم از قصد نبود نفهمیدم چی شد دوباره چهار پنج تا با دستش زد و با پا حالم داد... چرا اینجوری میکنه؟ ازش نگذرم حق دارم نه؟ حالا اومده میگه پاشو حاضر شو بریم بیرون 

خب پاشو حاضر شو برین بیرون ..لوس نکن خودتو 


میخواد از دلت دربیاره...اونکه عوض بشو نیست خودت حال خودتو عوض کن  ...

   سلام ،سمیرا هستم ،یک حامی و مدافع  سرسخت حقوق حیوونا ❤❤ فرشته های بی بالی که روح دارن ، احساس دارن ،حق زندگی و امنیت دارن جرمشون فقط اینه که زبان ندارن  .من عاشق همشونم  فرقیم نداره چی باشه ،سگ ،گربه ،کبوتر و ....حتی کلاغ ، عشق میدم  بهشون و صد برابر عشق میگیرم از همشون ،خدا هم اون بالا میبینه و دعاشونو در حقم مستجاب میکنه 🤗روزانه تو کوچه خیابونا چشم های معصوم سگ و گربه های بی پناهیو میبینیم که واسه تکه ای نون یا جرعه ای اب سرگردونن .میشه  یه لقمه از غذاتو بهش بدی و نا امیدش نکنی؟ بخدا که ثوابش کمتر از سیر کردن آدم تشنه و گرسنه نیست . اینا هم مخلوق خدان،خدا دوسشون داشت که آفریدشون 😻پس توهم مخلوق خدارو دوست داشته باش اینا خیلی معصومن اینا اشیاء بی جون نیستن..😻😻 تو روزای گرم بیاین بفکرشون باشیم حتی یه ظرف اب کوچیک کنار جدول تو پیاده رو یا زیر درخت  بزارین باعث میشین یه موجود بی زبون از تشنگی دربیاد همین کارهای کوچیک باعث میشه اونا دعاتون کنن ، خدا هم ازون بالا میبینت و جبران می‌کنه واست  اون موقع است که گره ای که  تو زندگیت داری  بخودیه خود باز بشه مشکلت حل بشه ،دست به خاک بزنی طلا بشه ، روزیت زیاد بشه .من خیلیییی امتحان کردم و هربار هم جواب گرفتم ،تو هم امتحان کن دل بده به حیوونای بی پناه و یتیم ،زودتر از صدتا نذر و دعا و چله جواب میگیری . فقط یکبار امتحان کن فقط یکبار ❤ از ته قلبم ایمان دارم  .....اگه امضامو میخونی بی توجه رد نشو کافیه یکبار امتحان کنی 😚🤗❤ الانم که هوا سرد شده بیاین بفکرپرنده ها هم باشیم . تو این هوا ،غذای کمی میتونن پیدا کنن ولی با همون خرده نون های تو سفره هامون هم سیر میشن و بخاطر گشنگی تو سرما یخ نمی‌زنن. ...درسته بچشم نمیاد ولی همین محبت های کوچیک واسه اونا خیلیییی بزرگه ، می‌تونه جونشونو حفظ کنه ...مهربونی با حیوونا خیلی خوبه..بیاین حیوونارو دوست داشته باشیم ...انرژییشون مث آفتااب🌞بهت میتابه و  روحتو  لطیف میکنه مث برگ گل🌹🌹🌹.                                                  # نه ، به حیوان آزاری .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما پریوده

چرا بزایم پسری٬ جامو بندازه پشت دری ٬ روم بکشه پالون خری عروسم بگه جادوگری عوضش میزایم دختری جامو بندازه تو پنج دری روم بکشه لحاف زری دامادم بگه تاج سری👑👑🤭😁 

نرو. نذار بگه هر کاری باهاش بکنم بعدش به روی خودش نمیاره و حالیش نمیشه

در خانواده‌ های ایرانی حفظ ابرو همیشه مهم تر از سلامت روان بوده. در واقع ما برای برنده شدن در برابر مردم به خودمون میبازیم... و در نهایت میشیم یه تعداد روانی ابرومند
خب پاشو حاضر شو برین بیرون ..لوس نکن خودتو میخواد از دلت دربیاره...اونکه عوض بشو نیست خودت حال خودتو ...

الان برگشته میگه مهمون بودن بابت اینا مهمونی تهرانیا بوده .... هه تهرانیا 

اصلا دیوونم کرده

مشخصه خیلی عصبیه

در خانواده‌ های ایرانی حفظ ابرو همیشه مهم تر از سلامت روان بوده. در واقع ما برای برنده شدن در برابر مردم به خودمون میبازیم... و در نهایت میشیم یه تعداد روانی ابرومند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز