2777
2789
عنوان

زن مستقل

| مشاهده متن کامل بحث + 9057 بازدید | 374 پست
عسل رفتی خونه وارد که شدی سلام بده اما دیگه بذار اون پیش قدم بشه براش یه میوه یا چای ببر





به صد درجه !همسر نازنینم دیوووووووونه تم

تو آمدی و رسیدم ،

منهای صفر* بود...

سهم من از عشق،

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شهره جان منم مثل تو. خرید که تنهایی نمیرم و تنها روزی هم که میتونم برم خرید عصر پنجشنبه و یا جمعه است. اینه که چون تو اون روزا هم خودش خونه است باهم میریم خرید. تازه تنها زمانی هم که میتونم واسه بیرون رفتن بزارم دقیقا همین پنجشنبه جمعه هاست
نمیدونم شماها هم مثل من هستین یا نه...من همیشه فکر میکنم هیچ کس اندازه همسرم منو درک نمیکنه و با هیچ کس غیر از اون نمیتونم حرف بزنم. اینه که وابستگی روحی من به خودش بیشتر میکنه. گذروندن وقتم هم با همسرم بیشتر لذت بخشه تا اینکه حتی برم خونه مامانم اینا و یا با دوستم بخوام برم بیرون....شاید بد باشه.ولی واقعیتی هست که نمیتونم تغییرش بدم
بابا مهم نیست که تنهایی یا با شوهرتون برید خرید مهمه که اونچه خودتون دوست دارید بدون درنظر گرفتن سلیقه شوهرتون بخرید


به صد درجه !همسر نازنینم دیوووووووونه تم

تو آمدی و رسیدم ،

منهای صفر* بود...

سهم من از عشق،
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز