سلام چطورین؟امیدوارم که حالتون خوب باشه. بیاین با هم یه قرار بزاریم. هر هدفی که واسه سه سال آینده دارین بنویسین من ۳ سال آینده انشالله میام تک تک کسایی که هدفهاشونو نوشتن لایک میکنم تا بیان و بخونن و بعد ۳ سال بگین که به اون هدف زیبا و قشنگتون رسیدین یا نه امیدوارم که هممون به هدفهای رنگارنگمون برسیم.
هدف خودم:قبولی دانشگاه فرهنگیان:)🌸😍