2777
2789
عنوان

وابستگی

79 بازدید | 10 پست

سلام ب همه

من تقریبا دوساله ک ازدواج کردم، شوهرم خیلی وابسته ی ب خانوادش البته اونا هم خیلی ازش انتظار دارن، من حسرت ب دلم موند یه مسافرت دو نفره بریم یا باهم وقت بگذرونیم همش اونا هم باید باشن هرجا بخایم بریم باید همگی باهم بریم، چندین بار با شوهرم بحث کردم چندین بار کوتاه اومدم ولی دیگه خسته شدم خب منم دل دارم من ازدواج نکردم ک خانواده شوهرمو ببرم بگردونم یا همچیو باهاشون نصف کنم، بیاید درددل کنیم، من باید چیکار کنم ک شوهرم بفهمه من اینجوری ارامش ندارم🥲همه ی زندگیمون رو میدونن کجا میریم چی خوردیم چی نخوردیم درآمدمون هررررچی ک فکرشو کنی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشکل همینجاستمگه میشه هرجا بخایم بریم دوبار بریم، بخاطر اونا

وفتی بره سختی بکشه میفهمه

کاربر ابن کم برادر ابن زیاد هستم🖤 اگه از کامنتم خوشت اومد لایک نکن لطفا اعلانم پر میشه دوست عزیزم🙏

گفتم تا دلت بخواد همینطوری گفتم، وقتی خانوادش بفهمن میگن ماهم میایم😐😐

مثلا یه جوری برنامه بریز که دیر بفهمن دیگه فرصتی نباشه بعدشم بگو مثلا بلیط گرفتیم و هتل دو تخته رزرو کردیم و عجله ای شد شرمنده ایشالا دفه بعد باهم بریم

البته تا شوهرت نخواد اینا هیچ کدوم فایده نداره

عجیبه چطوری اصلا راحته با زنش در حضور خانوادش مگه شبای مسافرت قرار نیست برنامه باشع؟😂

سرنوشت درخت سوختن است...
مثلا یه جوری برنامه بریز که دیر بفهمن دیگه فرصتی نباشه بعدشم بگو مثلا بلیط گرفتیم و هتل دو تخته رزرو ...

خونه هامون جفت همدیگس

بخاطر همینه ک هچمیو میفهمن هرجا بخایم بریم

ما هنوز مسافرت هم نرفتیم باهم🥲من اصلا بحثم مسافرت نیس، جاهای نزدیک هم ک بخایم بریم مثلا خونه ی اقوام، اگ نبریمشون دلخور میشن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز