2777
2789
عنوان

الهی شکرت

116 بازدید | 4 پست

انگار همین دیروز بود تاپیک زدم یعنی میشه برسم به ۳۷ هفته؟؟؟ (تاپیک قبلیم)

 آخه دکترا احتمال زایمان زودرس داده بودن 

زایمان قبل از ۲۸ هفته ام که‌دیگه هیچی....

آرزوم بود برسم ۳۷...الان مطمئنم تا ۳۹ و ایناام میرم😁🥰

 وقتی خدا انتخاب کرده که مادر شی اون فرشته کوچولوشو هر طوری که شده تو دلت نگه میداره❤

خدایا بابت بزرگیت و مهربونیت شکرت 

دعا کنید دخترمو صحیح و سالم به دنیا بیارم الان فقط زایمان راحت آرزومه🌱

انشالله خدا از این فرشته ها به هر خانمی که قصد بارداری داره بده  سر زایمان واسه همه دعا میکنم❤🌱

۷ شهریور ۱۴۰۳

الهی صحیح و سلامت در آغوشش بگیری 

دعا میکنی خدا به من و همسرم یه فرشته کوچولو سالم  بده و هم همسرم و هم‌منو اینقدر بالا سرش نگه داره که جابجاش کنیم 

دوازده ساله منتظرم. دو بار ای وی اف منفی داشتم 

الانم تو سکیل ای وی اف هستم و همین الان تو ماشین که برم بیمارستان برای عمل لاپراسکوپی

الهی صحیح و سلامت در آغوشش بگیری دعا میکنی خدا به من و همسرم یه فرشته کوچولو سالم بده و هم همسرم و ...

الهی عزیزم  انشالله به حق همین ماه صفر سال دیگه این موقع نی نیتون تو بغلتونه  ....مطمئنم ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز