بنظرتون واقعیه یا سرکاری ؟
کاری با محتواش ندارم
اگه واقعی باشه بنظرم واقعا معجزه خداست
اون دعاها که میگن خدا جوری دستتو بگیره خودت نفمی اینه
یعنی وضع مالیشون واقعا اون کد داغون بوده که حاضر شده با مرد۴۰ ساله ازدواج کنه، میگف مادرش خودکشی کرده و خونشونم به حدی کوچیک بود مهمون میومد پیش هم میخوابیدن همشون
یا کلا سید علی شوهرش نیست و الکی خونه اجازه کردن مرد از ترحم حمایتشون کنن؟؟
کسی از فالورای قدیمیش هست توضیح بده یا همشهرییشون هست
خیلی جالب اومد برام طرف در عرض چند ماه از اوج زندگی لجن برسه به جایی خیلی از بلاگرا ازش محتوا میسازن