2777
2789
عنوان

کچل کردن مو

400 بازدید | 16 پست

به دلایلی میخام کچل کنم از ته ..ماشین اصلاح ندارم باید بخرم..بعضیا شنیدم باتیغ زدن ..به نظرتون باتیغ بزنم یا ماشین اصلاح?باتیغ خودمم میتونم بزنم یا کسی دیگ باید باشه??

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بروسالن بزنن برات  ماله منو همسرم با ماشین زد

من خیلی بابایی بودم لوس و دردونه بابام بود وای لعنت به این دنیا لعنت به این زندگی که بدون بابام باید ادامه پیداکنم ای خدا بابام به چه آسونی پرکشیدورفت همه میگن خیلی خوش سعادت بوده ولی من میگن کاش مریض بود زمین گیر بود ولی بود خودم کنیزیشو میکرد به جون خودش که عزیزتر از اون کسی نیست برام با زبونم تروخشکش میکرد ولی صد حیف که رفت و تنهامون گذاشت ددلیم من بدون تو بلد نیستم زندگی کنم🖤🖤🖤😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😢😢😢😢😭😭😭
چرا گلم نکنه سرطان داری 🥲

کاش سرطان بود بابام فوت کرده بود به اصرار مامانم تینا رفتم هایلابت کردم همینکه رسیدم خونه. طبق عادت صداش زدم که ددلیییی بیاببین خوشگل شدم😭😭

دوروز بعدش از روی فشار عصبی همشوتراشیدم تو تاپیکام هست

من خیلی بابایی بودم لوس و دردونه بابام بود وای لعنت به این دنیا لعنت به این زندگی که بدون بابام باید ادامه پیداکنم ای خدا بابام به چه آسونی پرکشیدورفت همه میگن خیلی خوش سعادت بوده ولی من میگن کاش مریض بود زمین گیر بود ولی بود خودم کنیزیشو میکرد به جون خودش که عزیزتر از اون کسی نیست برام با زبونم تروخشکش میکرد ولی صد حیف که رفت و تنهامون گذاشت ددلیم من بدون تو بلد نیستم زندگی کنم🖤🖤🖤😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😢😢😢😢😭😭😭
کاش سرطان بود بابام فوت کرده بود به اصرار مامانم تینا رفتم هایلابت کردم همینکه رسیدم خونه. طبق عادت ...

وای صد هزار مرتبه شور چقدر ناراحت شدم گفتم سرطان داری خدایی نکرده خدابه دلت آرامش بده عزیزم ناراحت نباش میگذره 

وای صد هزار مرتبه شور چقدر ناراحت شدم گفتم سرطان داری خدایی نکرده خدابه دلت آرامش بده عزیزم ناراحت ن ...

😭

من خیلی بابایی بودم لوس و دردونه بابام بود وای لعنت به این دنیا لعنت به این زندگی که بدون بابام باید ادامه پیداکنم ای خدا بابام به چه آسونی پرکشیدورفت همه میگن خیلی خوش سعادت بوده ولی من میگن کاش مریض بود زمین گیر بود ولی بود خودم کنیزیشو میکرد به جون خودش که عزیزتر از اون کسی نیست برام با زبونم تروخشکش میکرد ولی صد حیف که رفت و تنهامون گذاشت ددلیم من بدون تو بلد نیستم زندگی کنم🖤🖤🖤😭😭😭😔😔😔😔😔😔😔😢😢😢😢😭😭😭
سرطان سینه عزیزم ولی بااولین جلسه شیمی درمانی موهاش ریخت😭دیروز جلسه دومش بود ولی کلاه گیس گذاشت

آخه خدا شفا بده گلم اسمشو بهم بگو میخوام برم زیارت گاه اگه نرفتم تو پارچه سبزش براش دعا کنم خوب بشه انشالله دمان میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز