2777
2789

خیلی ناراحتم چن شب پیش مهمونی گرفتن ب من نگفتن امروزم باهم رفتن بیرون ب من نگفتن

بد زنگ زدن بهم میگن انتخاب واحد کن برامون انتخاب واحد کردم براشون رفتم اینستا میبینم استوری گرفتن سه تایی تو کافه  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اشتباه نکن ت هیچ وقت مجبور ب تحمل کسایی نیستی ک بهت احترام نمیزارن

اره واقعا تنها بودن بهتر از بی ارش شدنه(:👍

و خداوند هرگز تو را رها نکرده است ....🤍چرخ گردون چه بگردد چه نگردد تو بخند 😊

اره واقعا تنها بودن بهتر از بی ارش شدنه(:👍

افرین 

تنهایی خیلی بهتره اینجوری احترامت هم حفظ میشه 

و این فقط برای رفیق نیست 

همسرم تنش سالم باشه و خوشبت باشیم ممنون میشم دعا کنی❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792