nrgsssssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 546 عنوان رتبه کنکور 🥲 395 بازدید | 20 پست بابا دیشب خواب رتبه مو دیدم حالت تهوع گرفتم دیگه🥲😂نمیدونم چیکار کنم نمیدونم رفتنی ام یا موندنی چه وضعیته 🥺 چرا نمیگنتازه بعدش باید منتظر نتایج انتخاب رشته بمونیم دیگ طاقت ندارم خیلی طولش دادن😢😭 مولانا خدا رو قشنگ تعریف میکنه:گر هزاران دام باشد در قدم چون تو بامایی نباشد هیچ غم... :) 1403/06/06 | 11:38 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آیدای_شاملووو عضویت: 1403/04/29 تعداد پست: 18717 ای خدا بگم چیکارت کنه تاپیک و دیدم فک کردم رتبه ها اومدن چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره
پیچک6436 عضویت: 1402/03/17 تعداد پست: 5661 من خواب دیدم مامانم اومد گف رتبه ها اومد میگم رتبهههه هاااا اووومددددیعنی با جیغ از خاب پریدم .از ساعت پنج تاحالا بغض کردم چون میدونم دیگه قراره بیان
nrgsssssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 546 ای خدا بگم چیکارت کنه تاپیک و دیدم فک کردم رتبه ها اومدن نه بابا🤣🤣🤣 ببشید مولانا خدا رو قشنگ تعریف میکنه:گر هزاران دام باشد در قدم چون تو بامایی نباشد هیچ غم... :)
mohadeseh2006 عضویت: 1401/05/10 تعداد پست: 1258 وای فک کردم میگی بابام رتبمو دیدهفکر کردم اومدن خدا خفت نکنه😂😐
mohadeseh2006 عضویت: 1401/05/10 تعداد پست: 1258 چون انصراف فرهنگیان تا امروز وقت داشته احتمالا فردا رتبه ها بیان
nrgsssssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 546 من خواب دیدم مامانم اومد گف رتبه ها اومد میگم رتبهههه هاااا اووومددددیعنی با جیغ از خاب پریدم .از س ... اره بخدا استرس شدید گرفتم موهام میریزع😂🥲تو همه کار دارم گند میزنم اصن حالم بده بدجور خواب دیدم رتبه ام خعلی خوب شدایشالا دوتامون ب خواستمون برسیم🥺😍❤️💋 مولانا خدا رو قشنگ تعریف میکنه:گر هزاران دام باشد در قدم چون تو بامایی نباشد هیچ غم... :)
آیدای_شاملووو عضویت: 1403/04/29 تعداد پست: 18717 نه بابا🤣🤣🤣 ببشید 😅💔💙 چرا نمیفهمین؟کاربری دست ۲نفره خب؟ یکیشون درس میخونه یکیشون فااال میگیره
fiftyfiftygirl عضویت: 1402/08/04 تعداد پست: 8009 برای پزشکی شهرستان تراز چند میخواد؟؟ کف فکر کنم ۹۵۰۰ 🦋هر کی لایک کنه خره لایک نکن خواهر من آخه🦋جون مادرت لایک نکن✨️کاربری دست دو نفر هست دوستان✨️
fiftyfiftygirl عضویت: 1402/08/04 تعداد پست: 8009 من خواب دیدم مامانم اومد گف رتبه ها اومد میگم رتبهههه هاااا اووومددددیعنی با جیغ از خاب پریدم .از س ... وا یا خدا یعنی اینقدر ارزش داره که خودتو داری داغون میکنی 🦋هر کی لایک کنه خره لایک نکن خواهر من آخه🦋جون مادرت لایک نکن✨️کاربری دست دو نفر هست دوستان✨️
پیچک6436 عضویت: 1402/03/17 تعداد پست: 5661 اره بخدا استرس شدید گرفتم موهام میریزع😂🥲تو همه کار دارم گند میزنم اصن حالم بده بدجور خواب دیدم رتب ... انشالله
nrgsssssss مدیر استارتر عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 546 منم منتظرانتخاب رشته ارشدم خسته شدم ازمنتظرموندن وای اتفاقا منم منتظر نتایج کارشناسی ارشدم استعدادای درخشان ک بدون کنکور میرن😂من اگ کنکور قبول نشدم امسال باید برم کارشناسی ارشد بخونم و واس سال دیگ کنکور بدم مولانا خدا رو قشنگ تعریف میکنه:گر هزاران دام باشد در قدم چون تو بامایی نباشد هیچ غم... :)
پیچک6436 عضویت: 1402/03/17 تعداد پست: 5661 وا یا خدا یعنی اینقدر ارزش داره که خودتو داری داغون میکنی نه ولی وقتی هیچ راهی برا پیشرفت نداری وقتی محیط خونه برات اذیت کنندس ولی کلی مشکل روحی داریاره ارزش داره قبول بشی بری یه محیط دیگه حداقل زندگی کنی