nazli132 مدیر استارتر عضویت: 1398/10/14 تعداد پست: 57 عنوان زایمان 89 بازدید | 5 پست سلام دوستان من ۳۸هفته و ۴روزمه میتونم ازشیاف گل مغربی استفاده کنم برای زایمان؟؟؟؟کسی استفاده کرده خوب بوده یانه؟وچطوری باید استفاده کرد؟؟؟؟؟ 1403/06/05 | 03:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بهارروزهای_زمستانی عضویت: 1399/11/20 تعداد پست: 2086 مگه عجله داری؟بزار سر وقتش بیاددور از جون خودت و تو راهی اتفاقی بیوفته خودتو میبخشی؟نهایتا تا یک هفته دیگه دنیا میاد فعلا راحت بخواب که از هفته بعد خواب تعطیل
گیلاسm عضویت: 1403/04/06 تعداد پست: 1340 من ی بار استفاده کردم برای اینکه سقط بشه بچه 💙💚اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم 💛
گندمطلایی۱۳۶۶ عضویت: 1402/03/05 تعداد پست: 2607 ول کن خدایی نکرده ممکنه ضرر داشته باشه و باعث پشیمونی بشه ریسک نکن یکممم دیگه صبر کنی خودش وقتش میرسه