asi66 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/05 تعداد پست: 42 عنوان شیرینی 159 بازدید | 5 پست سلام بچه ها کسی شیرینی خونگی پخته ک خوب و نرم شده باشه؟ میشه بیاین راهنماییم کنین؟ باید خیلی ورزش داد؟ 1396/07/13 | 11:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
soogand عضویت: 1396/05/15 تعداد پست: 2554 بستگی به شیرینیش دارهاما ورز بیش از حد باعث میشه جربیش در بیاد و تو فر بسوزه
pooneh1 عضویت: 1396/06/10 تعداد پست: 8792 نه زیاد اگر گره توش باشه ورز زیاد نمیخواد همه شیرینهای خمیری که کره دارن زیاد ورز نمیخوان. حالا شیرینیت چی هست ؟
asi66 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/05 تعداد پست: 42 اخه شنیدم شیرینی خشک هرچی بیشتر استراحت و ورزش بدی بهتره
moana عضویت: 1396/06/27 تعداد پست: 5622 نه ورزبدی روغن میندازه تو فر که میزاری درجه را زیاد نکن خیلیم نزار بمونه تو فر چون دوتاش شیرینیو خشک وسنگ میکنه