2777
2789

من رفتم 

هزینه چندانی نداش 

تو اف بود هشتصد گرف 

دوتا پنس و مژه چندمدل و چسبم نهایت یتومن یکو پونصد شه 

البته فقط مژه ریسه ای اموزش داددقلق ک دستم اومد بقیه مژه هام گذاشتم 

بستگی ب تبلیغات داره باید زیااد تبلیغ کنی کارتم تمیزذو باحوصله باشه

من بیشتر برا خودم یاد کرفتم گاهیم مشتری دارم صدوپنجاه یا دویست میگیرم

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
من رفتم هزینه چندانی نداش تو اف بود هشتصد گرف دوتا پنس و مژه چندمدل و چسبم نهایت یتومن یکو پونصد شه ...

عزیزم چه چسبی برای کاشت موقت خوبه؟! 

من هرچی میگیرم مژه هام سر دو‌روز میریزه 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم چه چسبی برای کاشت موقت خوبه؟! من هرچی میگیرم مژه هام سر دو‌روز میریزه

من چسب داون جلد قرمز استفاده میکنم رنگ چسبشم مشکیه ـاصلا چسب سفید استفاده نکن حتمنم فیکس مژه ها رو چنبار انجام بده 

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
من چسب داون جلد قرمز استفاده میکنم رنگ چسبشم مشکیه ـاصلا چسب سفید استفاده نکن حتمنم فیکس مژه ها رو چ ...

چنده چسب؟! من دوبار داون گرفتم تقلبی بود نمیچسبید 

تند تند میفته اصلا یه هفته نمیمونه

آخرین بار از عمده فروشی دویست یا دویستو پنجاه خریدم 

مغازه ها گرونتره 

در کل چسب رو ک تو ظرف میریزی پنج دیقه ای زمان بده کمی خودشو بگیره حتمنم چشما باید تمیز و بدون چربی باشن ابتدای هر مژه رو  رو ردیف آخری بچسبون و حتمن فیکس کن تا بیستوچهارساعت اصلن اب بهش نخوره موقع شستشوی صورتم خیلی مراقب باشی. 

در کل کاشت هیدن آنچنان ماندگاری نداره

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
چنده چسب؟! من دوبار داون گرفتم تقلبی بود نمیچسبید تند تند میفته اصلا یه هفته نمیمونه

رد چری مشکی هم خوبه 

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
کدومش ماندگاری خوبی داره

دوتاش خوبه ب شرطیکه اصل باشه 

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
چنده چسب؟! من دوبار داون گرفتم تقلبی بود نمیچسبید تند تند میفته اصلا یه هفته نمیمونه

 پیرن هم

قبلا استفاده کردم خوب بود

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
منم همینکارارو میکنم ولی چجوری فیکسش کنم؟! از بین همه این چسب ها کدومو بخرم کدوم ماندگاریش بیشتره

این سه تایی ک گفتم همشون خوبه 

میخای پیرن بگیر پیرن مشکی از یجایمعتبر بخر

با پنس مخصوص مژه باید فیکس کنی چندینبار

کاربری سال نودوهفتم ب چوخ رفت😊روحش شاد.. سرشارم از مشکل.. اینقد مشکلات وحشتناکی دارم ک خودمم میترسم بهشون فکر کنم. دوس داشتی برام دعا کن🙏🏻🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792