حلماجان65 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/01 تعداد پست: 316 عنوان نظر من 93 بازدید | 4 پست سلام خوبی عزیزم بله منم حس شما را دارم احساس پوچی نابودی حس بد هرکاری میکنم به خودم امیدواری میدم نمیشه 1403/06/04 | 14:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
عسلتنها عضویت: 1398/04/28 تعداد پست: 39066 😂😂😂🤔فکر کنم اشتباه ای شده با کلی وصله روی بالم هنوز بلند پروازم!✨
elenasalvatore عضویت: 1402/11/07 تعداد پست: 19206 ها؟؟؟ نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ. وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡ تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A