2777
2789

۱۱ بیدار میشم 

تست کره بادوم زمینی عسل 

گاهی فقط شیر 

گاهی نون جو خشک با یکم پنیر 

نیمرو 

تخم آبپز. 


« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


11 به بعد 

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

خوب خداروشکرر فقط من نیستم این ساعت بیدار میشم ..احساس میکنم همه سحرخیزن جز من😂

من بخوام زود پاشم ۱۰ بیدارمیشم حالت عادی ۱۲ 😂

خانومای خوشگل باهم پرابلم ندارن🤌🧘♀️🎀💅🍓🪐

بیدار شدنم ساعت مشخصی نداره

ولی معمولا یه ساعت یا نیم ساعت بعد از بیدار شدن، چیزی میخورم

همیشه تنها خوردم، فقط دبستان که بودم، گاهی اوقات با خانواده صبحانه میخوردم

کاربر ftabbbbbbbb زن نماست😒🤬mmm2026 درخواست نده دیگه، سرویس کردی😐🩴متوجه شدم شناساییم کردی😉کاش نجاتم بدی🥺کاش میشد همه پستا و تاپیکامو حذف کنم که اینجا هیچ اثری ازم نباشه😫نشان تو گه از زمین، گاهی ز آسمان جویم، رهی اگر پویم، ره تو میپویم، بگو کجایی؟🫠با یاد توام هرجا هرجا، ترکت نکنم❤️مذهبی نیستم و دلم پاک نیست، قضیه قرآن فرق داره🙂شاید تو دنیای دیگه آزاد بشم۱۴۰۴/۸/۱۰🙂تو آزادم کردی۱۴۰۴/۱۰/۱۱🙂سختترین کار دنیا، تغییردادن عقاید یک آدمه🙂سهم ما از این دنیا رشده، نه رنج و ظلم🌱روز قیامت آدما از عدالت بیش از اندازه خدا، شکایت میکنن🙃دیگه در سایت فعالیتی ندارم، فقط برا حذف تاپیک و بالا بردن سم خونم سر میزنم🗿🫶🏻کاربرای زن نما: ggggggooooommmmsh . هامونیم . missnazi1990 . rogi14 . negzh

منم همین حدوداااا ولی خیلی حالم بدشده دلم میخواد صبح زود پاشم نمیتونم 😂

وقتی نه نیم بیدار میشم ب همه کارا میرسم اما وقتی دیر بلن میشم از کارو زندگی میوفتم

خدایا دمت گرم ولی اخرش نفهمیدم اینجا که هستم تقدیر منه یا تقصیر من❤ 
شبا چند میخوابین؟

شبا شوهرم فکر میکنه همراه خودش میخوابم 😂شب بخیر میگم میام سایت تا 2😂

خونه ی ما دورِ دوره ، پشت کوه‌های صبوره پشت دَشتای طلایی پشت صحراهای خالی خونه ی ماست اونورِ آب  اونورِ موجهای بی تاب پشت جنگلای سروه توی رویاست،توی یه خواب،پشت اقیانوسِ آبی پشت باغای گلابی اونور باغای انگور پشت کندوهای زنبور خونه ما پشت ابرهاست اونور دلتنگیِ ماست تهِ جاده های خیسه پشت بارون پشت دریاست💖💖💖💖💖💖💖بودنت هنوز مثل بارونه تازه و خنک و ناز و آرومه حتی الان از پشت این دیوار که ساختن تا دوستت نداشته باشم اَتل و متل بهار بیرونه مرغابی تو باغش میخونه باغ من سرده همه ی گلاش پژمرده دونه دونه بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه...بارون بارونه دلم تنگه پرتقال من گلپر سبزه قلب زار من منو ببخش از برای تو هرچی که بخوای میارم اَتل و متل نازنین دل زندگی خوب و مهربونه عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه.💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز