2777
2789
عنوان

کنکور1404تجربی

190 بازدید | 29 پست

سلام دوستان

من 94دیپلم و95پیش دانشگاهی تجربی روتموم کردم،سال آینده میخوام کنکورتجربی شرکت کنم...تاثیرمعدل چجوریه برام؟نمره های نهاییم جالب نیست میتونم ترمیم معدل انجام بدم؟!

فرشته خانم هستم😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شمام داری میخونی؟پس یعنی خردادبایددرسای یازدهم ودوازدهم تجربی روامتحان بدیم؟کی ثبت نام کنیم؟

فعلا مصوبه جدید نیومده که یازدهمم قطعی باید ترمیم کنیم یا نه فقط دوازدهمه از کی شروع کردی؟ هدفت چیه؟

فعلا مصوبه جدید نیومده که یازدهمم قطعی باید ترمیم کنیم یا نه فقط دوازدهمه از کی شروع کردی؟ هدفت چیه؟

هفته آینده شروع میکنم...فیزیوتراپی، پرستاری  یابهداشت...شماچی؟ 

فرشته خانم هستم😇

فعلا مصوبه جدید نیومده که یازدهمم قطعی باید ترمیم کنیم یا نه فقط دوازدهمه از کی شروع کردی؟ هدفت چیه؟

آخه توسایتی دیدم که کنکور سال بعدتاثیرمعدلش برامافرق داشت!...

فرشته خانم هستم😇

دقیقا منم پرستاری دوس دارم پزشکی به درد من نمیخوره ازم انتظار شاغل شدن دارن

شماچندوقته شروع کردی...توسایتی که دیدم نوشته بودکسایی که توسالای مادیپلم گرفتن همون نمرات نهایی دیپلم وپیش تاثیرداره،ینی مانمیشه ترمیم کنیم؟!!! 

فرشته خانم هستم😇

دقیقا منم پرستاری دوس دارم پزشکی به درد من نمیخوره ازم انتظار شاغل شدن دارن

آخه من به امیدترمیم میخوام شرکت کنم بانمرات قدیمیم که قبول نمیشم چیزی که میخوام

فرشته خانم هستم😇

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز