زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 عنوان فرهنگیان😍😍 190 بازدید | 22 پست سلام کیا قبول شدین؟اگه مشکلی نداره سوال دارم اگه بقیه هم دارن بپرسن 1403/06/03 | 16:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 من شدم جانم لپرس مبارکه رشتت چی بود و چی قبول شدیازمونی ام میدادیمشاور داشتی چقدر میخوندییه توضیحم در باره مصاحبه میدی
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 سلام منم قبول شدم زبان فرهنگیان خدارو بی نهایت شکر امسال؟؟
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 آره میشه سوالایی که از نفر قبلی پرسیدمو جواب بدین؟
خانوم_دبیر_آینده عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 5036 مبارکه رشتت چی بود و چی قبول شدیازمونی ام میدادیمشاور داشتی چقدر میخوندییه توضیحم در باره مصاحبه می ... انسانس قلمچی نداشنم مشاور از روزی س چار ساعت الی ده ساعت البته ترازم ب چیزای دیگم میخورد خودم رفتم فرهنگیانترازم ۱۲۵۰۰توضیح مصاحبه چی بگم والا استرس نداشتم براش باعث شد خوب بدم و بهم فتن خیلی سروزبونت خوبه و فن بیانت خوبه
d_rose45 عضویت: 1403/05/31 تعداد پست: 342 میشه سوالایی که از نفر قبلی پرسیدمو جواب بدین؟ تقریبا برا خود کنکور و زبان کم خوندم ولی برای معدل زیاد خوندم اردیبهشت و خرداد روزی 4 تا 5 ساعت میخوندمالبته انسانی بودم
d_rose45 عضویت: 1403/05/31 تعداد پست: 342 مبارکه رشتت چی بود و چی قبول شدیازمونی ام میدادیمشاور داشتی چقدر میخوندییه توضیحم در باره مصاحبه می ... آزمون قلمچی میدادم ولی نمیخوندم مشاور داشتم ولی خودش زنگ میزد ردش میکردم بخوام بگم مشاور زیاد تاثیری نداشت چون زبان مشاوره نمیداد انسانی میداد
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 انسانس قلمچی نداشنم مشاور از روزی س چار ساعت الی ده ساعت البته ترازم ب چیزای دیگم میخورد خودم رف ... فن بیانتون روش کار کرده بودین واسه مصاحبه منظورم اینه کاملا خودتونو اماده کرده بودین یا از اول خوب بوده؟
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 تقریبا برا خود کنکور و زبان کم خوندم ولی برای معدل زیاد خوندم اردیبهشت و خرداد روزی 4 تا 5 ساعت میخو ... کنکور زبان دادین؟؟بنظرتون واسه معدل زیاد وقت بزاریم یا کنکور واضح تر بگم کدوم مهم تره
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 آزمون قلمچی میدادم ولی نمیخوندم مشاور داشتم ولی خودش زنگ میزد ردش میکردم بخوام بگم مشاور زیاد تاثیری ... حالا بنظر شما لزومه که مشاور و ازمون بدیم؟؟
خانوم_دبیر_آینده عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 5036 فن بیانتون روش کار کرده بودین واسه مصاحبه منظورم اینه کاملا خودتونو اماده کرده بودین یا از اول خوب ب ... نه من برا مصاحبع کاری مکردم
زینب۰۰۰۰۰ مدیر استارتر عضویت: 1402/10/28 تعداد پست: 860 نه من برا مصاحبع کاری مکردم خیلی ممنون دبیری قبول شدین اگه اره دبیری چی؟