سعیدهsh مدیر عضویت: 1396/07/03 تعداد پست: 2946 عنوان عکس | مشاهده متن کامل بحث + 966 بازدید | 93 پست نمیدونم چی و کجا گفتم که 2 تا از دوستای خوبم فکر کردند من مردم یا پسرم...الان عکسمو میزارم .امیدوارم باشن و ببینن. نه هر قصاب ماهر،میکند پوست****** نه هر نان ونمک خور ،میشود دوست........ 1396/07/11 | 23:12 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مبیناجون عضویت: 1395/05/25 تعداد پست: 3654 الان میزارم. خب بزار دیگه😪 امان ازبیکاری😔 یعنی دنیابه این بزرگی فقط کاربراهمسرمن نیست😭
حدیثه_خانوم عضویت: 1396/02/04 تعداد پست: 224 بعد این همه مدت میگی الان میزارم برای شادی روح پدرم اگه امکان داره صلوات بفرستید
مبیناجون عضویت: 1395/05/25 تعداد پست: 3654 حالا اگه گذاشت😣 امان ازبیکاری😔 یعنی دنیابه این بزرگی فقط کاربراهمسرمن نیست😭
رهاجوووون عضویت: 1396/05/12 تعداد پست: 1303 بعد این همه مدت میگی الان میزارم 1بارگذاشت پاک کرد دوستام میشه امضام رادیدید5صلوات براحاجت دلم بفرستید😢😢انشاالله هرچی ازخدامیخواهیدبهتون بده😢
مامان_سیندخت عضویت: 1396/01/23 تعداد پست: 6023 نی نی سایت... ديدممممممم فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمين
عیدی95 عضویت: 1396/06/20 تعداد پست: 2697 اون نی نی سایت پایین که نوشتی منو نابود کرد😐 پسر من،بزرگ مرد تاریخ😊
مامان_سیندخت عضویت: 1396/01/23 تعداد پست: 6023 نتي نبود فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمين
رهاجوووون عضویت: 1396/05/12 تعداد پست: 1303 اون نی نی سایت پایین که نوشتی منو نابود کرد😐 منم دوستام میشه امضام رادیدید5صلوات براحاجت دلم بفرستید😢😢انشاالله هرچی ازخدامیخواهیدبهتون بده😢
مامان_سیندخت عضویت: 1396/01/23 تعداد پست: 6023 اون نی نی سایت پایین که نوشتی منو نابود کرد😐 منم نابود كرد😂😂😂😂😂😂 فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمين
shahrashoob71 عضویت: 1396/06/24 تعداد پست: 442 اولی رو هم بزار بیزحمت با فکر کردن به هر الاغی ذهن خود را باغ وحش نکنید...😝😝
رهاجوووون عضویت: 1396/05/12 تعداد پست: 1303 نتي نبود آی ام مشکوک دوستام میشه امضام رادیدید5صلوات براحاجت دلم بفرستید😢😢انشاالله هرچی ازخدامیخواهیدبهتون بده😢
فااطیماا عضویت: 1396/06/30 تعداد پست: 3724 سر کاریم بابا 😒😒😒😒نه الان میزاره 😒😒😒😒😥😥😥 لطفا برام شده یه صلواتم بفرس😢
مبیناجون عضویت: 1395/05/25 تعداد پست: 3654 اگه خودتی که واقعا خوشگلی اگرم که نیستی بازم خوشگله😁 امان ازبیکاری😔 یعنی دنیابه این بزرگی فقط کاربراهمسرمن نیست😭