2777
2789
باز فاصله داشتن چیزی نیس از من داغون بود🤕الان عکس میزارم باز ببین

🥺 وای دندونام ددست شه

چ قدر خوشگل میشم:)

انشالله‌‌ که‌ همه‌ مون‌ لایق‌ و‌ قدر‌دان‌ داشته‌هامون باشیم😄🤲🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای ولی الان خیلی خوبه عزیزم هزینع شو ماهانه جلسه ای میدی؟یا کلشو باهم

اره واقعا مثل معجزه بود واسم😂😂💔💔

من ۲۰ اول دادم عزیزم

برجی ۴ یا ۳ هم میدم 

البته بازم قیمت ارتودنسی بستگی ب شهر داره من حتی ۹۰ تومن هم شنیدم ک هست😐😐

یا مثلا ۳۰تومن هم شنیدم شهرهای کوچیک

وای ولی الان خیلی خوبه عزیزم هزینع شو ماهانه جلسه ای میدی؟یا کلشو باهم

انشاالله شماهم ارتو میکنید 😍

منم با این قیمتا اصلا ارتو تو ذهنم نبود ولی بخواد بشع میشه 

دیگه رفتم انجام دادم هرچند بازم واسم سنگینه هزینه هاش

اره واقعا مثل معجزه بود واسم😂😂💔💔من ۲۰ اول دادم عزیزمبرجی ۴ یا ۳ هم میدم البته بازم قیمت ارتودنسی ...

وای چ زیاد تهرانید؟

مم اینجا ماهی ۲۰ ۳۰ داریم فکر کنم

اونم ب صورت قسطی 

باید خودم پول شو از حقوقم بدم🙂

انشالله‌‌ که‌ همه‌ مون‌ لایق‌ و‌ قدر‌دان‌ داشته‌هامون باشیم😄🤲🏻

وای چ زیاد تهرانید؟مم اینجا ماهی ۲۰ ۳۰ داریم فکر کنماونم ب صورت قسطی باید خودم پول شو از حقوقم بدم🙂

ن اصفهان عزیزدلم 

حتی مثلا ی منطقه اصفهان قیمت کردم ۸۰ ۹۰ 

ی منطقه دیگه اصفهان ۴۹ تا ۷۰

در این حد فرقشه هرجا

انشاالله شماهم ارتو میکنید 😍منم با این قیمتا اصلا ارتو تو ذهنم نبود ولی بخواد بشع میشه دیگه رفتم ان ...

مرسیعزیزم

بعدش من میترسم هم

تا بحال دکتر نرفتم نشون ندادم

حس میکنم دندونام خیلی فاصله داره


انشالله‌‌ که‌ همه‌ مون‌ لایق‌ و‌ قدر‌دان‌ داشته‌هامون باشیم😄🤲🏻

وای چ زیاد تهرانید؟مم اینجا ماهی ۲۰ ۳۰ داریم فکر کنماونم ب صورت قسطی باید خودم پول شو از حقوقم بدم🙂

البته بستگی ب درجه سختی دندون هم داره 

ک فک نکنم از شما اونقد زیاد بشه 

ن اصفهان عزیزدلم حتی مثلا ی منطقه اصفهان قیمت کردم ۸۰ ۹۰ ی منطقه دیگه اصفهان ۴۹ تا ۷۰در این حد فرقشه ...

من ی جا کلینیک دولتیه

قیمتش مناسب تره شاید اوتجا برم


انشالله‌‌ که‌ همه‌ مون‌ لایق‌ و‌ قدر‌دان‌ داشته‌هامون باشیم😄🤲🏻

مرسیعزیزمبعدش من میترسم همتا بحال دکتر نرفتم نشون ندادمحس میکنم دندونام خیلی فاصله داره

ادم گاهی اوقات یچیز ک بره تو مخش رفته 

شاید اصلا کسی دقت نکنه 

من بخدا از خدام بود فاصله داشته باشه 

چون اصلا فکم جا نداشت ۴ تاهم کشیدم 

واسه همین میگم ب احتمال زیاد هزینه شما خیلی کمتره

من ارتودنسیم درجه سختیش ۳ بود

البته بستگی ب درجه سختی دندون هم داره ک فک نکنم از شما اونقد زیاد بشه

از کجا میفهمی؟

عزیزم مثلا من وقتی مسواک میزنم

گاها شده انقدر محکم بزنم مسواکم بشکنه😂

یعنی انقدر دندون و لثه هام محکمه

اصلا هم دندون خراب ندارم

فکر میکنم خیلی زباشه ول بکشع

انشالله‌‌ که‌ همه‌ مون‌ لایق‌ و‌ قدر‌دان‌ داشته‌هامون باشیم😄🤲🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز